annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen inhoud op ssd

profile.country.BE.title
Abus99
Ontdekker

Geen inhoud op ssd

Heb een ssd op usb ingang. Speelt .mkv bestand af met VLC app. Na aflevering terug naar inhoud voor volgende aflevering. Krijg nu een minibeeld. Ook na wisseling naar een HDMI/ kabel receiver ingang blijft beeld klein. Na herstart weer groot beeld alleen geeft de ssd nog wel mappen maar geeft aan dat leeg zijn (geen mediabestand meer). Ook met een andere hdd hetzelfde probleem. Beide wel op een andere (sony tv) normaal alles te bekijken. Wie weet een oplossing?Klein beeldKlein beeldInhoud op andere tvInhoud op andere tv

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Staat in "Beeldregeling" de "Wide-modus wel op "Volledig" ingesteld?

De 2e foto lijkt wel ofdat de inhoud van de SSD wordt weergegeven.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
Abus99
Ontdekker

Hoi,
Dat is de inhoud getoond op die andere tv, waar alles wel normaal af te spelen is. Als ik op klik speelt die gewoon verder.
Onderstaande wat nu op de XR-77A84L wordt weergegeven. Was eerst normaal en nadat ik naar een volgende aflevering ging een klein beeld kreeg, een restart gedaan . Bij beeldinstelling staat alles goed (automatisch). Deze automatische beeldmodus wordt bij usb ingang uitgezet, is alleen bij HDMI aan. Maar lijkt mij ook geen verband te houden met het wel of niet zien van bestanden op een ssd. Heb nog een ander hdd met exact hetzelfde probleem. Heb ook de tv nog naar fabrieksinstellingen teruggezet en dus VLC opnieuw geïnstalleerd maar geen verandering.IMG_0596.jpegIMG_0593.jpeg