annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen beeld en geluid KD-43XH8599

profile.country.NL.title
Pottema
Ontdekker

Geen beeld en geluid KD-43XH8599

Sinds de laaatste update (PKG6-.4960.0628EUA) heb ik geen beeld en geluid als ik de tv b.v. smorgens aanzet, wel zie ik in het pop up menu onderin het scherm de miniatuur logos van de zender en kan ik gewoon zappen maar geen beeld of geluid. En dan moet ik de tv op nieuw opstarten omdat ik niet weet hoe ik het op moet lossen. Ook lukt het me niet om de tv met de middelste knop op de achterkant de tv aan te zetten...uit zetten lukt wel.

Tags (1)
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

In welke setup wordt de XH8599 gebruikt?

Waarschijnlijk i.c.m. een mediabox, staat dan de XH8599 dan wel op de juiste HDMI-ingang?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Pottema
Ontdekker

Ik maak gebruik gewoon van de  CI+ van de tv, en arc/hdmi daarop zit mijn H-Kardon. Overigens werkt mijn teletekst na de update alleen nog steeds als ik de rode knop vn Ziggo uitzet in de ci+ instellingen,......

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Mooi dat je de CI+ module gebruikt. Hier start ik de TV altijd op via NPO1,2 of 3, zodat ik niet hoef te wachten dat de CI+ module het kanaal decodeert en vrij geeft.

 

Waarom het gebruik van de InteractieveTV functie? Zoals je al aangeeft werkt teletekst dan nog niet in het fZiggo gebied als InteractiefTV ingeschakeld is. De ZiggoGO TV app heeft volgens mij dezelfde mogelijkheden.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!