annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Firmware update (Pie) ATV3

OPGELOST
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Firmware update (Pie) ATV3

We zijn zeer verheugd te kunnen meedelen dat vanaf 11 december 2019 Android™ 9 Pie geleidelijk wordt geïmplementeerd op toepasselijke tv's met een internetverbinding. 

Deze firmware zal geleidelijk tijdens de vakantieperiode en in nieuwe jaar worden geïmplementeerd. De werkelijke datum waarop u de automatische update ontvangt, is afhankelijk van uw model en land, variërend van enkele weken tot een paar maanden. 

Tijdens de eerste fase komt deze update rechtstreeks beschikbaar voor in aanmerking komende lcd-modellen (de series ZF9, ZG9, XG85/XG87 en XG95). Onze modellen uit de BRAVIA OLED Master Series (de series AF9 en AG9) ontvangen deze update tijdens de tweede fase, begin 2020. 

U kunt een bladwijzer op deze pagina aanmaken om op de hoogte te blijven van de releasedatum voor modellen uit de AF9- en AG9-serie. U kunt ook onze mobiele app Support by Sony installeren, zodat u een melding krijgt als er nieuwe informatie beschikbaar is.

Deze update introduceert Android™ 9 Pie en biedt belangrijke functies en verbeteringen aan de prestaties en compatibiliteit van de tv, terwijl bestaande functionaliteiten ook worden verbeterd:

  • Apple AirPlay / HomeKit* worden nu ondersteund
  • Geïntegreerde ondersteuning voor Dolby Atmos via de ingebouwde speakers van de tv
  • Opnieuw ontworpen Quick settings (Snelle instellingen) en gestroomlijnde Instellingenmenu's
  • Lost problemen op met het afspelen van Netflix-content in Ultra High Definition (UHD) 4K of Dolby Vision-content wanneer u verbonden bent met de A2DP Bluetooth-hoofdtelefoon
  • Lost geluidsproblemen op bij het afspelen van specifieke audio-indelingen via ARC en verbetert de algehele compatibiliteit met bepaalde ARC-apparaten

De aanbevolen manier om deze update te ontvangen, is te zorgen dat de instelling Automatisch software download op uw tv is ingeschakeld. Uw tv zou vervolgens de update automatisch moeten ontvangen de komende weken of maanden.

Sony hecht altijd veel waarde aan de feedback van klanten en streeft naar innovatie en algehele productkwaliteit.

 

Link 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Relevante producten

  • Televisies
    • Android-tv's (BRAVIA OLED)
      • oled-tvs-android-af9-series
      • oled-tvs-android-ag9-series
    • Android-tv's (BRAVIA)
      • lcd-tvs-android-xg85xx-55-65-75-85-
      • lcd-tvs-android-xg95xx-series
      • lcd-tvs-android-zf9-series
      • lcd-tvs-android-zg9-series

De update wordt alleen OTA aangeboden, niet dus via een download vanaf de ondersteuning pagina.

Dit vanwege het feit dat via de USB-update problemen kunnen ontstaan in de AF9 en AG9 toestellen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Relevante producten

  • Televisies
    • Android-tv's (BRAVIA OLED)
      • oled-tvs-android-af9-series
      • oled-tvs-android-ag9-series
    • Android-tv's (BRAVIA)
      • lcd-tvs-android-xg85xx-55-65-75-85-
      • lcd-tvs-android-xg95xx-series
      • lcd-tvs-android-zf9-series
      • lcd-tvs-android-zg9-series

De update wordt alleen OTA aangeboden, niet dus via een download vanaf de ondersteuning pagina.

Dit vanwege het feit dat via de USB-update problemen kunnen ontstaan in de AF9 en AG9 toestellen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
S_janson
Lid

Gaan ze deze updates wel sneller “doordrukken” dan de normale updates?

 

het zou zonde zijn als we er nog maanden op moeten wachten 

ik loop op me 65af8 nog steeds 2 updates achter via ota.

 

Nog geen zin en reden gehad om hem via usb te updaten.

profile.country.NL.title
Kabelvent
Ontdekker

We zijn nu in begin 2020, dus had ik verwacht dat mijn XG8577 al een update zou hebben gehad.

Of wil ik nu te snel..????

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

Ik vraag mij ook af of mijn kd-49xg8196 is ook atv 3 of deze ook Android pie krijgt heeft wel oreo 

profile.country.NL.title
Kabelvent
Ontdekker

Is de update voor de XG8577 nu al eens gestart.??

Hoor er verder niks meer over.

profile.country.NL.title
S_janson
Lid

EDB15EE4-3804-4ED7-8B3E-536F43B875D6.jpeg

Ik heb altijd een beetje dit gevoel met updates van Sony 😂

 

en nu de updates alleen ota zijn moet je helemaal veel geduld hebben ben ik bang

profile.country.NL.title
ifwesayso
Ontdekker

Ach ja. Ik was een Sony fan, tv's, wekkerradio's, telefoons, maar moet eerlijk toegeven Sony is niet meer zo Sony als Sony was! Lijkt er een beetje op dat ze digitaal analoog proberen te verspreiden. Ik kijk ook iedere dag of er een update is. Tja hoe gek kan een mens zijn.

profile.country.NL.title
Kabelvent
Ontdekker

Ja beetje raar, zou eind 2019 aan de beurt zijn en rest begin 2020.... Zal wel weer uitlopen. Had namelijk wat bluetooth en netwerk problemen. Zegt dat er geen internet is terwijl dat hij gewoon verbinding heeft, en de afstands bediening wil soms niet meer  via bluetooth verbinden " in verband met een fout " Wat die fout is word niet gemeld. Opnieuw opstarten is enige oplossing.Hoop dat dit met update ook over is.

profile.country.NL.title
S_janson
Lid

In de us is de firmware voor de ag9 inmiddels weer te downloaden. Gaat dat hier ook gebeuren? Of alleen over the air?