annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Ervaringen firmware-update v6.7140

profile.country.NL.title
-hans-
Lid

Ervaringen firmware-update v6.7140

Ik heb gelezen dat Sony Android 9 niet snel en stabiel draaiende kan krijgen op de MediaTek MT5891. Sony gebruikt die soc sinds medio 2016 en noemt die ATV2

Bron: https://tweakers.net/nieuws/160894/sony-geeft-sommige-recente-tvs-geen-upgrade-naar-android-9.html

 

Nu blijkt dat er wel een update naar Android 9.

Zijn er al mensen met ervaringen met de nieuwe firmware-update v6.7140.

MvG Hans

 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Stemmingmakerij?

Een artikel van eind 2019, terwijl er nog geen enkele ervaring was met de Sony Bravia TV's onder Android™ 9 Pie.

 

Ofdat de XE80 line het allemaal trekt? Dat zal wel, anders werd deze update/upgrade niet beschikbaar gesteld voor de XE80 line.

 

 

Hier functioneerd v6.7140 op de XE9005 naar volle tevredenheid.


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Hen_Solo
Lid

Ik heb sinds de update naar v6.7140 last van graphical glitches in Netflix en op de PS4 Pro vkia HDMI op de XE9005.

Witte strepen door het beeld. bont gekleurde pixels etc. soms is het even maar soms wordt het steeds erger totdat een power reset van de tv nodig is om het probleem op te lossen.

profile.country.NL.title
RadS79
Lid

Helaas deze firmware op mijn 75XH95 geinstalleerd omdat ik AppleTV wilde. Ik had beter moeten weten. Er is nu opeens blooming, ik had geen last van blooming. Ook is het beeld anders, er is meer crush en ook al zijn de settings nog hetzelfde het beeld is donkerder en helaas niet meer goed te krijgen. Ook is er opeens lag in de menus terwijl alles super snel was. Netflix hapert ook meer in de playback.

 

Met andere woorden, hele slechte ervaring. TV is paar maanden oud en heeft het plezier nu al verloren. Op reddit ook slechte ervaringen met de update. Oppassen.