annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Chromecast werkt niet goed

DonaldTH
Ontdekker

Chromecast werkt niet goed

Kan al enige tijd geen gebruik maken van de cast functie bij verschillende apps. Bijvoorbeeld van Ziggo Sport en YouTube niet… iemand hier ook ervaring mee?

 

MVG,

 

Donald

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarom zou je vanaf de HorizonGO app casten naar de TV?

De app uit de tablet of telefoon trekken en op de TV installeren, zo heb je via een bevriend account de sport en film kanalen op je TV.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pauldaytona
Lid

Dat gebruik voor replay tv, en om tijdens opnemen van een zender wat anders te kunnen zien. Vanaf de ipad kiest dat ook makkelijker dan met de afstandsbediening. En dat tijdens opnemen wat anders kunnen kiezen gaat niet zonder de opname te onderbreken anders.

 

Maar gisteren weer geprobeerd, vanaf m'n pc kan ik wel de chromecast gebruiken, dus gaat alweer vooruit. 

profile.country.NL.title
quintytamara
Ontdekker

Sinds de update van eergisteren werkt chromecast voor geen meter meer. We hebben thuis uitgevonden hoe het enigszins werkt, namelijk door eerst de bijbehorende ‘app’ op de televisie te openen. YouTube geeft op de iPad en iPhone alleen een ‘googlecast’ symbool weer als je eerst de YouTube-app op de televisie opent. NetFlix geeft het symbool wel altijd weer, maar het werkt alleen als je eerst de Netflix-app opent. Het enige dat gewoon nog werkt is Spotify, waar je nog de televisie bij ‘beschikbare apparaten’ kunt selecteren, in ons geval de ‘KD-43XE8077’. Bij Netflix treed bog een andere eigenaardigheid op, daar heet de TV opeens ‘BENEDEN1’, een naam die ik zeker niet aan onze tv gegeven heb. 

 

Het is buitengewoon irritant. Het enige dat de update heeft opgelost is de ‘volumebalk-bug’ (traag weergeven van volume balk en/of traag reageren). 

Maar ik was nog redelijk blij met het casten naar onze nieuwe televisie, al ben ik sowieso niet blij met Android in huis. Maar na deze update is het echt een drama.