annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Build in cromecast niet meer zichtbaar voor tablet

profile.country.NL.title
Kimey85
Ontdekker

Build in cromecast niet meer zichtbaar voor tablet

Ik heb nu een paar maanden een sony bravia KD - 55XF8596

En tot nu toe moet ik 1x per maand mijn tv terug zetten op fabrieks instellingen omdat de builtin cromecast niet meer werkt. En ik dus niet meer kan streamen.

(Woon in bij iemand en heb geen gewone tv via de coax kabel dus stream via de ziggo app)

 

Ik heb  u ook weer bijna alles geprobeerd, behalve de updates verwijderen en weer terug zetten. Dat werkte de vorige keer ook niet. 

 

Maar alle andere stappen op de sony help pagina  heb ik doorlopen.

Het is toch niet normaal dat ik dit elke maand moet doen? Dan is dit wel de miskoop van de eeuw.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is het niet handiger om iemand erbij te halen met kennis van zaken, je ben nu al enige tijd bezig. Heeft de XF8596 wel op het moment dat de Chromecast niet beschikbaar is verbinding met het thuisnetwerk?

 

Welke verbinding gebruikt de XF8596 met het thuisnetwerk?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Kimey85
Ontdekker

Ja. Ik heb speciaal nog een wifi versterker gekocht omdat ik vaker eraf word gegooid door te tv. 

Ik zat op het zelfde wifi kanaal, met volle wifi. B ij mijn ziggo app is de batterijbesparing uitgeschakeld. 

 

Ik heb sony ook verschillende keren gemailt. Maar ik krijg een standaard antwoord met stappen die ik kan ondernemen. Die werken alleen niet. Ik zou niet weten waar ik dan hulp moet zoeken.