annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bluetooth Hoofdtelefoon KD-65XD7505

profile.country.NL.title
Kikoek
Ontdekker

Bluetooth Hoofdtelefoon KD-65XD7505

Volgens de info hier is het niet mogelijk om een bleutooth hoofdtelefoon aan te sluiten op de KD-65XD7505.Dat vind ik bijzonder teleurstellend.Heeft iemand misschien ervaring hiermee? Ik las de volgende zin :   ''Bij andere Bluetooth-apparaten: als het apparaat A2DP ondersteunt, kan het mogelijk worden gebruikt. Sony kan als fabrikant de werking niet garanderen''.

Zou dit betekenen dat een hoofdtelefoon van een ander merk dan Sony (wél A2DP) het wellicht wél doet?

Wie kan mij hiermee helpen?

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nu is de vraag, welke hoofdtelefoon gebruik je?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Kikoek
Ontdekker

Dank voor de reactie.......het is mijn verlangen om een bluetooth hoofdtelefoon te gebruiken ,maar ik heb er nog geen aangeschaft.Vandaar dat ik eerst ging informeren of dat wel ''werkt''.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens mijn info staat als het goed is Android 7 op de XD7505, als de nog aan te schaffen hoofdtelefoon ook A2DP aan kan moet het lukken.

 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Kikoek
Ontdekker

Goedemorgen,

Nogmaals dank voor uw reactie.Ik heb ff gekeken en geupdate naar de laatste ''versie''....en dat is....PKG6.5629.0177EUA.Er staat verder ook hier op de website van Sony dat een TV-model overweg moet kunnen met A2DP.Je kunt dat dan checken zegt men door te kijken of het teostel in het MENU>>Instellingen>>Geluid....een A/V Synchronisatie heeft.Dat heeft mijn toestel niet.Het toestel is iets meer dan een jaar oud.Lijkt me toch stug dat ik hier geen hoofdtelefoontje op aan kan sluiten met bleutooth ?? Firmwareupdate misschien ???

MVG

John

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ben naar aanleiding van je laatste post gaan twijfelen. Helaas wordt de XD7505 hier niet vermeld.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Kikoek
Ontdekker

Nou ja....in ieder geval bedankt voor de reacties.Ik zal moeten kiezen voor een hoofdtelefoon met zender.De zender wordt dan met kabel aangesloten op audio-uitgang.Van zender naar hoofdtelefoon is dan draadloos.Omslachtig in 2018 maar het is niet anders .

Groet 

John 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Aan de software ligt het niet, is tenslotte hetzelde als in de genoemde types. Blijkbaar ontbreek er een stukje hardware in de XD7505

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!