annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

App toevoegen op de 49XD7005

OPGELOST
profile.country.NL.title
Paulus1983
Ontdekker

App toevoegen op de 49XD7005

Goedendag,

Dit is toch een Android TV? Ik zie niet waar ik een app kan toevoegen?

 

 

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat ik ziet op de 1e foto, is dit niet de het Android menu. Of de info op de ondersteunings pagina klopt niet of de info over het typenummer in je eerste post is niet juist. De conclusie is dat met het TV toestel op de 1e foto er geen app's kunnen worden toegevoegd door de gebruiker.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
Paulus1983
Ontdekker

Oke, ik ben eruit; ik had een XD7005 besteld. Ik ontving de tv en heb hem een paar dagen gebruikt en verbaasde me over de 3 HDMI aansluitingen, want in de specificatie van de tv staat dat hij er 4 heeft. Gebeld met de winkel, ik mocht langskomen. Bij het inpakken van de tv viel m'n oog op het typenummer, geen XD7005 maar XE7096. Bleek dat ze de XD7005 niet meer op voorraad hadden en ze me de duurdere XE7096 hebben toegezonden. Weliswaar duurder maar wel 1 HDMI aansluiting minder. Heb na veel stampij een andere tv meegekregen. Nogmaals dank voor het meedenken😀

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als het daadwerkelijk de XD7005 is, is het mogelijk via Google Playstore diverse app's toe te voegen.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Paulus1983
Ontdekker

Bedankt voor je antwoord. Ik weet dat dat via de Play Store moet, maar kan de Playstore niet vinden op de TV. Als ik met de webbrowser naar de playstore ga en de app opzoek en probeer te downloaden gebeurt er verder niets?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als het goed is via de knop "Home" op de afstandsbediening. En de Google Playstore is aanwezig in de rij Apps.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Paulus1983
Ontdekker

In de rij apps staat de Playstore niet, nergens kan ik de Playstore vinden behalve via de Opera browser, maar als ik dan op de betreffende app klik gebeurt er niets. Zo ziet het menu eruit:

 

IMG_20180503_222843.jpgIMG_20180503_222823.jpg

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat ik ziet op de 1e foto, is dit niet de het Android menu. Of de info op de ondersteunings pagina klopt niet of de info over het typenummer in je eerste post is niet juist. De conclusie is dat met het TV toestel op de 1e foto er geen app's kunnen worden toegevoegd door de gebruiker.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Paulus1983
Ontdekker

Wat een teleurstelling, niet verwacht van een merk als Sony...

 

Er zitten ook maar 3 HDMI aansluitingen op in plaats van 4 zoals in de specificaties.

 

Nooit meer Sony voor mij, dat weet ik wel.

 

Bedankt voor je antwoorden.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zelfs op Tweakers staat dat de XD7005 een Android TV is. Is het wel de XD7005?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Paulus1983
Ontdekker

Oke, ik ben eruit; ik had een XD7005 besteld. Ik ontving de tv en heb hem een paar dagen gebruikt en verbaasde me over de 3 HDMI aansluitingen, want in de specificatie van de tv staat dat hij er 4 heeft. Gebeld met de winkel, ik mocht langskomen. Bij het inpakken van de tv viel m'n oog op het typenummer, geen XD7005 maar XE7096. Bleek dat ze de XD7005 niet meer op voorraad hadden en ze me de duurdere XE7096 hebben toegezonden. Weliswaar duurder maar wel 1 HDMI aansluiting minder. Heb na veel stampij een andere tv meegekregen. Nogmaals dank voor het meedenken😀

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Kon haast niet anders naar aanleiding van je geposte foto, gelukkig is het opgelost. Bedankt voor je feedback.

 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!