Deel jouw ervaring!
Dit topic dient als informatiepunt en discussie platform voor alle vragen en oplossingen omtrent Sony Android TV.
Edit: Fix voor het "freeze" issue is hieronder te downloaden (03-11-2015)
4K TV Firmware update download: KLIK
Full HD TV Firmware update download: KLIK
Sony werkt continu aan verbeteringen en updates voor Android TV. Nieuwe apps worden dagelijks toegevoegd en er wordt regelmatig verbeteringen toegebracht aan het gebruiksgemak.
In dit topic kun je aangeven wat je zelf tegenkomt met het dagelijks gebruik van je Android TV.
De feedback hier kan direct door Sony gebruikt worden om ondersteuning te bieden in de vorm van een oplossing. Tips & tricks en waar mogelijk kan de feedback zelfs bijdragen aan toekomstige firmware updates.
Voor algemene vragen over Android TV is er een support site ingericht. Veel vragen over gebruik en informatie over hoe bijvoorbeeld firmware updates geïnstalleerd kunnen worden, worden hier uitgelegd. Deze site is hier te benaderen.
Een uitgebreide lijst met veelgestelde vragen zijn hier te vinden.
Mocht je vraag hier niet beantwoord worden, dan is dit Android TV topic een mogelijkheid om je vraag, probleem of tip met Android TV gebruikers te delen.
Eerste Tips & tricks:
Aangekondigde updates:
| Feature | Geplande Update |
| Hbbtv ondersteuning | Zomer 2015 |
| Internet Browser/ Opera browser | Zomer 2015 |
| HDD opname | Zomer 2015 |
Even gekeken maar mijn tv is up todate geeft hij aan
Heb de 805C
De update die van de site te downloaden was, is beschikbaar gemaakt OTA. Dus het is exact dezelfde firmware als op de site was te krijgen.
Sony besloot deze OTA uit te brengen, omdat het veel issues heeft verholpen.
Ok
Ik had hem inderdaad via de site
Hij draait al een week zonder problemen!
Zelfs de info balk gaat netjes weg!!
Hier stond hij er ook al twee weken, naar tevredenheid, op maar gisteren opeens problemen met gedeeltelijke vastloper en vandaag de aankondiging dat er een update was. Deze maar geinstaleerd en het loopt weer goed
Gisteren een vastloper op de foto screensaver die ik niet had aangezet.
Gebeurde gelijk bij het aanzetten van de TV.
Verder loopt de laatste update wel goed. Heb nog maar 2 x een reset moeten doen.
Van tijd tot tijd reageerd de TV niet de AB een paar minuten niet meer, waarna de TV op hoogtempo alle ingedrukte knoppen alsnog even uitvoerd.
De update is alleen beschikbaar voor de personen die hem dus nog niet in de weken hiervoor zelf al via de SONY site gedownload hebben. Dus "onze" update is nu ook via OTA voor de rest van de TV's beschikbaar.
Ik heb die screensaver direct maar uitgezet. Want ook ik kwam er met de AB niet meer uit. MAAAAR.... met de bluetooth AB lekte het dus WEL!!!!! En daarna kon ik weer met de gewone AB verder.
Vraag in het begin kreeg ik altijd Ziggo on demand Te zien op de tv met een rode knop nu niet meer?
Nu wil ik dat graag gaan uitproberen in instellingen staat het wel allemaal op aan kan ik via menu daar naartoe?
Ik heb de Sony 65KDS8505C
Tijdens opstarten zie je on demand even verschijnen. Starten met rode knopje op afstandsbediening en eveneens met rode knopje op TV side View app. Even geduld maar werkt wel bij mij.
Aah vandaar dan heb ik dus pech alweer!