annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Android TV Ondersteuning

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Android TV Ondersteuning

Dit topic dient als informatiepunt en discussie platform voor alle vragen en oplossingen omtrent Sony Android TV.

 

Edit: Fix voor het "freeze" issue is hieronder te downloaden (03-11-2015)

4K TV Firmware update download: KLIK

 

Full HD TV Firmware update download: KLIK

 

Sony werkt continu aan verbeteringen en updates voor Android TV. Nieuwe apps worden dagelijks toegevoegd en er wordt regelmatig verbeteringen toegebracht aan het gebruiksgemak.

 

In dit topic kun je aangeven wat je zelf tegenkomt met het dagelijks gebruik van je Android TV. 


De feedback hier kan direct door Sony gebruikt worden om ondersteuning te bieden in de vorm van een oplossing. Tips & tricks en waar mogelijk kan de feedback zelfs bijdragen aan toekomstige firmware updates.

 

Voor algemene vragen over Android TV is er een support site ingericht. Veel vragen over gebruik en informatie over hoe bijvoorbeeld firmware updates geïnstalleerd kunnen worden, worden hier uitgelegd. Deze site is hier te benaderen.
Een uitgebreide lijst met veelgestelde vragen zijn hier te vinden. 

 

Mocht je vraag hier niet beantwoord worden, dan is dit Android TV topic een mogelijkheid om je vraag, probleem of tip met Android TV gebruikers te delen.

 

Eerste Tips & tricks:

 

  • Bij eerste installatie adviseren we de TV tijdens de set-up te laten verbinden met het internet. Hiermee ben je niet alleen verzekerd van de laatste mogelijkheden, ook ben je verzekerd dat de TV de meest recente software gebruikt.
  • Android TV updates worden alleen automatisch gestuurd indien de algemene voorwaarden van Sony en Google geaccepteerd zijn.
  • De Android TV is slimmer dan ooit tevoren. Je zou kunnen stellen dat je TV ook meer als een computer acteert dan ooit tevoren! Momenteel is bekend dat een power off/ power on (stekker er uit 20sec wachten en stekker er in) in veel gevallen van issues al voor een oplossing zorgt.

 

Aangekondigde updates:

Feature Geplande Update
Hbbtv ondersteuning Zomer 2015
Internet Browser/ Opera browser Zomer 2015
HDD opname Zomer 2015
1.434 ANTWOORDEN 1.434
mootje1965
Ontdekker

Je hebt helemaal gelijk!!! 

Ook ik vind het niet prettig om met meerdere Ab te werken,

Maar ik ben de leverancier tegemoet gekomen in het zoeken naar een oplossing. 

Wel heb ik op papier laten zetten dat ze de tv terug nemen wil dit niet helpen,want dan houd het toch echt op. 

Trouwens aan Sony heb je niks die heeft zijn eigen verhaal en daarmee moest ik het maar doen 

En dat is : mevrouw even geduld het komt goed in december en wanneer dat wist hij niet te vertellen dus vergeet het maar Sony komt ons niet tegemoet!!!! 

Ze hebben de tv op de markt gegooid omdat de meeste overgaan op de horizon box, degene met een module hebben pech. 

 

profile.country.NL.title
petere6
Lid

Helaas is mij dat inruilen tegen een andere Televisie niet gelukt, de webshop PlatteTV  antwoorde mij dat ik het zelf maar moest gaan uitzoeken en met Sony moest praten. Blijbaar is mediamarkt toch een stuk klantvriendelijker en heeft wellicht een grotere stem om iets gedaan te krijgen, maar feit blijft wel dat Sony de hoofd verantwoordelijke is.  

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waar ik benieuwd naar ben, of dat als er een huur CI+ wordt gebruikt i.p.v. de huur mediabox ofdat dan de problemen zich nog voordoen. Zoals al meerdere malen geezegd, heb geen enkele probleem met de UPC CI+ module.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
carelfrans
Lid

Dat is vreemd dat het met UPC geen probleem geeft en met Ziggo heel veel.

Ik heb eeb koop C+ module

profile.country.nl_NL.title
tcviper
Ontdekker

Heb zelf in alle TV's (3 stuks van Sony met AndroidTV) een Ziggo CI+ 1.3 Interaktief (Quantis) zitten en die werken overal prima, nergens problemen :slight_smile:

mootje1965
Ontdekker

Dan heb jij geluk en wij niet wel ziggo dan? 

Ik heb ook een gekochte module, zijn er ook huur modules dan? 

Heb jij iets gedaan wat wij over het hoofd zien? 

Mijn homecinema set van Sony zit gekoppeld via de HDMI 4 ingang meer niet

Ik ben een ziggo klant

Upc geen last?  

Raar hoor allemaal! 

Dogan1982
Lid

Ik heb ook ziggo en ook geen last van vastlopers. Maar ik heb eigenlikk nooit vastlopers gehad. Sterker nog ik heb de laatste update niet eens geinstalleerd.
profile.country.NL.title
carelfrans
Lid

Degene die geen problemen hebben zitten die bekabeld of via WiFi aan Internet. Ik zit via WiFi met extender; zou dat de crux zijn?

profile.country.nl_NL.title
tcviper
Ontdekker

LAN UTP verbinding ja, en Ziggo (Zuid limburg).

mootje1965
Ontdekker

Ik zit  via Wi-Fi op de tv dat heb ik op de tv ingesteld 

Ik heb ook een minix 7 mediakastje via een internet  kabel die zit verbonden  in mijn homecinema set via HDMi naar elkaar verbonden. 

Alleen de coach kabel en de HDMI zitten in de tv. 

HDMI van cinemaset naar tv in HDMI 4ingang van de tv

Ziggo Leiden