Deel jouw ervaring!
Dit topic dient als informatiepunt en discussie platform voor alle vragen en oplossingen omtrent Sony Android TV.
Edit: Fix voor het "freeze" issue is hieronder te downloaden (03-11-2015)
4K TV Firmware update download: KLIK
Full HD TV Firmware update download: KLIK
Sony werkt continu aan verbeteringen en updates voor Android TV. Nieuwe apps worden dagelijks toegevoegd en er wordt regelmatig verbeteringen toegebracht aan het gebruiksgemak.
In dit topic kun je aangeven wat je zelf tegenkomt met het dagelijks gebruik van je Android TV.
De feedback hier kan direct door Sony gebruikt worden om ondersteuning te bieden in de vorm van een oplossing. Tips & tricks en waar mogelijk kan de feedback zelfs bijdragen aan toekomstige firmware updates.
Voor algemene vragen over Android TV is er een support site ingericht. Veel vragen over gebruik en informatie over hoe bijvoorbeeld firmware updates geïnstalleerd kunnen worden, worden hier uitgelegd. Deze site is hier te benaderen.
Een uitgebreide lijst met veelgestelde vragen zijn hier te vinden.
Mocht je vraag hier niet beantwoord worden, dan is dit Android TV topic een mogelijkheid om je vraag, probleem of tip met Android TV gebruikers te delen.
Eerste Tips & tricks:
Aangekondigde updates:
Feature | Geplande Update |
Hbbtv ondersteuning | Zomer 2015 |
Internet Browser/ Opera browser | Zomer 2015 |
HDD opname | Zomer 2015 |
Je hebt helemaal gelijk!!!
Ook ik vind het niet prettig om met meerdere Ab te werken,
Maar ik ben de leverancier tegemoet gekomen in het zoeken naar een oplossing.
Wel heb ik op papier laten zetten dat ze de tv terug nemen wil dit niet helpen,want dan houd het toch echt op.
Trouwens aan Sony heb je niks die heeft zijn eigen verhaal en daarmee moest ik het maar doen
En dat is : mevrouw even geduld het komt goed in december en wanneer dat wist hij niet te vertellen dus vergeet het maar Sony komt ons niet tegemoet!!!!
Ze hebben de tv op de markt gegooid omdat de meeste overgaan op de horizon box, degene met een module hebben pech.
Helaas is mij dat inruilen tegen een andere Televisie niet gelukt, de webshop PlatteTV antwoorde mij dat ik het zelf maar moest gaan uitzoeken en met Sony moest praten. Blijbaar is mediamarkt toch een stuk klantvriendelijker en heeft wellicht een grotere stem om iets gedaan te krijgen, maar feit blijft wel dat Sony de hoofd verantwoordelijke is.
Waar ik benieuwd naar ben, of dat als er een huur CI+ wordt gebruikt i.p.v. de huur mediabox ofdat dan de problemen zich nog voordoen. Zoals al meerdere malen geezegd, heb geen enkele probleem met de UPC CI+ module.
73's
Dat is vreemd dat het met UPC geen probleem geeft en met Ziggo heel veel.
Ik heb eeb koop C+ module
Heb zelf in alle TV's (3 stuks van Sony met AndroidTV) een Ziggo CI+ 1.3 Interaktief (Quantis) zitten en die werken overal prima, nergens problemen
Dan heb jij geluk en wij niet wel ziggo dan?
Ik heb ook een gekochte module, zijn er ook huur modules dan?
Heb jij iets gedaan wat wij over het hoofd zien?
Mijn homecinema set van Sony zit gekoppeld via de HDMI 4 ingang meer niet
Ik ben een ziggo klant
Upc geen last?
Raar hoor allemaal!
Degene die geen problemen hebben zitten die bekabeld of via WiFi aan Internet. Ik zit via WiFi met extender; zou dat de crux zijn?
LAN UTP verbinding ja, en Ziggo (Zuid limburg).
Ik zit via Wi-Fi op de tv dat heb ik op de tv ingesteld
Ik heb ook een minix 7 mediakastje via een internet kabel die zit verbonden in mijn homecinema set via HDMi naar elkaar verbonden.
Alleen de coach kabel en de HDMI zitten in de tv.
HDMI van cinemaset naar tv in HDMI 4ingang van de tv
Ziggo Leiden