annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Android TV 43XD8099 schakelt zichzelf zonder waarschuwing zo nu en dan uit.

profile.country.NL.title
Rakkerkay68
Ontdekker

Android TV 43XD8099 schakelt zichzelf zonder waarschuwing zo nu en dan uit.

Mijn TV 43XD8099 schakelt zichzelf 's-avonds zonder waarschuwing uit. Ik heb alle slaapstanden e.d. al uitgeschakeld, maar zo nu en dan zit ik plotseling naar een zwart beeld te turen. Het geluid blijft wel hoorbaar. De TV krijgt het signaal via een KPN TV ontvanger, die blijft gewoon functioneren (geluid) maar de TV gaat op zwart. Via de afstandbediening van KPN kan ik het apparaat weer opstarten en weer gewoon TV kijken. Dit voorval gebeurt rond 23.00 uur de TV wordt gewoonlijk pas om 19.00 gestart. Wie kan mij helpen?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zo nu en dan wordt het toestel uitgeschakeld terwijl het geluid nog wel hoorbaar is?

Dan wordt de XD8099 volgens mij niet uitgeschakeld, lijkt mij aan de KPN ontvanger te liggen dat het beeld na verloop van tijd niet meer via de HDMI wordt doorgegeven.

 

Staat het beeld uit comando mogelijk in de KPN ontvanger niet aangevinkt?

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rakkerkay68
Ontdekker

Ik heb wat pogingen ondernomen om de KPN TV ontvanger te doorzoeken, maar het commando Beeld uit heb ik niet kunnen vinden, wel het commando het toestel in de slaapmodus na 8 uur en deze aangevinkt. Maar eens kijken of dat de oplossing is. Wat mij betreft had KPN deze optie achterwege mogen laten.