annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Android oreo voor xe8599

profile.country.NL.title
jbasemoine
Ontdekker

Android oreo voor xe8599

Graag wil ik weten of de oreo (android 8.0 of 9.0) update gaat komen voor de XE tv series met name de XE-8599.

 

Alvast bedankt voor jullie reacties!!!!

Tags (1)
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat heeft het voor zin om te weten dat Oreo pas is 2019 beschikbaar komt voor het AndroidTV platform.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
jbasemoine
Ontdekker

Omdat ik graag wil weten of ik nog verdere updates kan verwachten of als nog de aankoop laat ontbinden aangezien naar 3 repareren 2 (wat sony claimt nieuwe tv zij maar RMA modellen zijn) nieuwe tv's de problemen aanhouden 4 monteurs (gestuurd door sony) over de vloer heb gehad die niks kondem.doen voor mij wat ik zelf al gedaan had wil ik graah weten waar ik aan toe ben!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@jbasemoine  schreef:

Omdat ik graag wil weten of ik nog verdere updates kan verwachten of als nog de aankoop laat ontbinden aangezien naar 3 repareren 2 (wat sony claimt nieuwe tv zij maar RMA modellen zijn) nieuwe tv's de problemen aanhouden 4 monteurs (gestuurd door sony) over de vloer heb gehad die niks kondem.doen voor mij wat ik zelf al gedaan had wil ik graah weten waar ik aan toe ben!


Begrijp niet veel van je post, jij wel?

 

Sony update regelmatig de firmware als het nodig en mogelijk is.

Voor het AndroidTV platform is voorjaar 2019 het streven om aan de ATV2 en ATV3  line Oreo aan te bieden.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!