annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Alleen Verticale strepen op KDL 43W809C

profile.country.BE.title
3870heers
Ontdekker

Alleen Verticale strepen op KDL 43W809C

Sinds vanmiddag 27-01-2019 geeft mijn TV KDL 43W809C, aangekocht in september 2016 (30maanden oud), enkel nog Verticale strepen. Het geluid werkt, Het lijkt erop dat menu selecties ook werken maar ik krijg enkel een varierend verticaal kleuren lijn patroon. Ik hoor links en rechts dat dit misschien het T-Con board (timing control board) kan zijn. Heeft iemand hier enige ervaring mee? Na amper 30 maand gebruik reeds stuk !!! en dit van een SONY TV lijkt mij veel te vroeg.

Graag een aanvaardbare oplossing.

IMG_20190127_145101.jpg

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Dit ziet er inderdaad niet goed uit. Ik ga gelijk intern voor je navragen wat hieraan gedaan kan worden.

Je hoort nog van me!

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Onze service geeft aan te denken dat het om een defect in het LCD Paneel gaat. We raden je aan om de tv om te ruilen in de winkel van aankoop of bij een van onderstaande reparatiecentra.

 

reparatiecentra.png

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.BE.title
3870heers
Ontdekker

Vermits mijn TV-Toestel aangekocht werd in September 2016, is de normale garantie periode van 24 maanden verlopen.
Hoe kan ik dan hiervoor nog een omruil krijgen.
Indien het effectief het panel is en niet de T-Con module wat is dan de geschatte reparatie kost. Deze TV koste toen 750€ en 30maand lijkt mij veel te kort om het te begeven.
Graag een voorstel.

Erik Wemans
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Erik,

 

Zo'n inschatting kun je alleen krijgen van de reparateur, omdat wij vanaf hier niet kunnen zien wat er precies mis is. Hij/zij kan aangeven wat er precies defect is, wat de eventuele reparatiekosten zijn en hoelang het ongeveer duurt voordat je de tv terug hebt. 

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.BE.title
3870heers
Ontdekker

Beste,

Ik vraag geen exacte prijs.
Het moet volgens mij toch mogelijk zijn om een prijs indicatie te geven van een lcd panel zonder uurloon.
Ik weet bv dat de T-Con bordjes niet meer dan 50€ kosten. Het geen een herstelling aanvaardbaar maakt.
Als U mij een orde grote van prijs voor dit lcd panel kan geven, kan ikzelf een inschatting maken naar de haalbaarheid van een eventuele reparatie.
Bovendien vind ik dat SONY een tussenkomst zou moeten voorstellen mits dit toestel amper twee en een half jaar "JONG" is en 750€ heeft gekost.
Als TV kijken 250€ per jaar in aankoop gaat kosten, kunnen we er best met zijn allen mee ophouden.

Erik
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Erik,

 

Een LCD panel wordt over het algemeen niet vervangen, vandaar het omruilen van de tv. Daarnaast is het toch handig om naar de tv te laten kijken om zeker te weten wat er defect is (wellicht is er wel iets anders mis).

 

Je kunt hier de garantie/reparatie-mogelijkheden bekijken:

https://services.sony.nl/supportmvc/nl/repair?pdp=wh-1000xm3&cat=headphones-wireless-headphones&cpin...

 

Tevens kun je hier contact opnemen onze Support-afdeling (mocht je nog extra vragen/feedback hebben):

https://services.sony.nl/supportmvc/nl/Contact/Email

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Bibi_Sony 

 

Aan de vlag van de TS komt deze uit Belgie, zijn er geen Belgische adressen voor reparatie?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
3870heers
Ontdekker

Ik woon inderdaad in Belgie regio Tongeren:

Garantie is uitgesloten zie aankoop datum.

 

Serienummer: 6029146

Aankoopdatum: 10-09-2016

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

VLS zou dan niet ver moeten zijn: https://www.vls.be/index.php

 

Succes!

 

Met vriendelijke groet,

Bibi