annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Afspelen niet automatisch hervat

profile.country.NL.title
MartinJanssen1951
Ontdekker

Afspelen niet automatisch hervat

Niet een erg schokkend probleem maar wel irritant: bij het afspelen van een programma dat op dit moment aan het opnemen is, stopt het versneld afspelen als het (huidige) einde is bereikt, i.p.v. door te gaan met afspelen op normale snelheid. Je weet pas dat je aan het einde zit als het beeld stilstaat. Als je dan op Play drukt loop je dus weer een paar seconden achter.

Versneld afspelen betekent toch dat je met normale snelheid afspeelt op het moment dat je "bij" bent.

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
MartinJanssen1951
Ontdekker

Ik vergat te vermelden dat het om een Sony Bravia KD-50X85K gaat, maar misschien hebben meer Bravia TV's hier last van. Waarom kan ik overigens niet een eerdere post aanvullen en moet ik weer een nieuwe post maken door te antwoorden op een eerdere?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Versneld afspelen vanaf de HDD door ik hier met de 2 pijltjes naar rechts en als ik naar de normale snelheid terug wil druk ik op het enkele pijltje naar rechts.

 

Je post kan je aanpassen door op het icoontje te klikken links van de datum van de post.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
MartinJanssen1951
Ontdekker

Dat je na de dubbele pijlen toets op de enkele pijl (play) toets drukt snap ik. Maar daar ging het mij niet om. Het gaat erom dat je normaal gesproken mag verwachten dat het snel afspelen automatisch overgaat in afspelen op 1x de snelheid als je bij het einde van de opname bent gekomen. Zoals mijn vorige TV (Samsung) dat deed.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ieder merk heeft zijn eigen invulling van de software m.b.t. het gebruik van de commando's van de afstandsbediening. Het ligt eraan hoe snel je jezelf kan aanpassen aan de nieuwe gebruikers software van het huidige aangeschafte TV. Er is geen wereld standaard voor de afstandsbedieningen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
MartinJanssen1951
Ontdekker

Natuurlijk is er geen wereldstandaard over wat elke knop op een afstandsbediening moet doen. Wat er wel is is een praktijk om gebruiksvriendelijke gebruikersinterfaces te realiseren. Het ontbreken van live pauzeren enerzijds en het stoppen met afspelen bij vooruit spoelen draagt hier niet toe bij.

Ik kan me voorstellen dat een ontwerp niet meteen optimaal is. Maar aangezien er regelmatig software updates uitkomen zou ik verwachten dat er iets met klantenfeedback wordt gedaan. Dus wie weet.