annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

49X8309c en USB harddisk WD My Passport

profile.country.NL.title
robertdewolff
Ontdekker

49X8309c en USB harddisk WD My Passport

Nadat ik de laatste firmware heb geinstalleerd op mijn tv heb ik snel een externe HD aangeschaft om op te kunnen nemen met de TV.

 

Ik heb de WD My Passport Ultra aangeschaft. Nu blijkt dat de externe HD perfect werkt met verschillende laptops. Hij werkt niet met de TV. De tv herkent wel een externe HD maar kan deze niet registreren.

 

Iemand een idee?

 

Ik heb de schijf al geformateerd als NTFS en als exFAT. Helaas werkt het niet.

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zo maar een idee,

blokkeer CD niet de record functie zodat je dan ook de WD niet kan registreren?

Dan is de mogelijke oplossing, verwijderd de CI+ module zoek een FTA kanaal op, zet de X9309c uit, plaats de WD en zet de X8309c weer aan.

 

<edit> sorry dacht dat je Canal Digital gebruikte.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik kom er toch nog even op terug.

 

Welke provider keuze heb je gemaakt bij het installeren van de digitale zenders?

Mogelijk geeft dit de blokkade om de HDD te registreren. Zijn de andere USB poorten niet ingebruik?

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
robertdewolff
Ontdekker

Hallo 73,

Ik ben heel benieuwd wat de provider keuze te maken heeft met de HDD.
Klinkt onlogisch elk idee richting een oplossing is goed.

Ik heb Ziggo via de Quantis module.

Ik heb bij het installeren van de zenders de keuze uit UPC en overig. Ik
heb overig gekozen.

Ik ga nu ook even UPC proberen..
profile.country.NL.title
robertdewolff
Ontdekker

Geen idee. Maar het werkt nu.

 

Verschillende poorten geprobeerd. (Moet op USB 3 ivm SS) maar ook USB 1 en USB 2 geprobeerd. Zenderinstelling op UPC en op overig geprobeerd.

 

Uiteindelijk problemen dat de gecodeerde zenders niet werkte. Bij Mijn Ziggo een reset gedaan.

 

Nu werkt het:

- HDD op USB 3

- Instelling kanalen via de UPC keuze

 

Enige gekke is dat de TV nu zegt bij HDD-prestatiecontrole aangeeft dat niet alle functie ondersteund worden.

TV geeft aan dat deze aan het opnemen is. Nu nog uitzoeken hoe ik de opnames kan bekijken. Daar zie ik nergens een mogelijkheid voor.

 

In ieder geval lijkt het of de HDD wel werkt

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De provider keuze kan uitmaken ofdat je bijv. de voorkeuze wel of niet mag aanpassen of dat een programma mag worden opgenomen enz.. Tijdens een opname wordt de CI+ module voor de andere (2e) tuner geblokkeerd omdat de module maar 1 tuner tegelijk aankan, maar op het digitale netwerk van Ziggo zijn de FTA SD zender wel te bekijken. De USB record aansluiting is uitsluitend USB 3. Terugkijken kan d.m.v. de action knop of de discover knop.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

Je kan ook de guide opnenen en dan naar links en daar zie je je opnames staan. Succes!

profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

Zoals @Supernovasx zegt doe ik het ook, werkt prima en opnames zijn op deze manier prima te benaderen.