annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Studio opstelling met flitsers en schermen.

OPGELOST
profile.country.NL.title
Jan-Glas
Ontdekker

Studio opstelling met flitsers en schermen.

Ik wil met mijn A7R3 flitsers HVL-F60RM en HVL-F45RM aansturen kan dat rechtstreeks of moet ik ook op de camera iets monteren?
Dan als ik een foto maak moeten ze direct rechtstreeks op Beeldschermen te zien zijn en ook nog opgeslagen worden, wat heb ik nodig zoal en hoe regel ik dat?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Als je de HVL-F45 direct op de camera plaatsen, dan kan deze de HVL-F60 draadloos aansturen. Als je beide flitsers los van de camera gebruikt, dan heb je de FA-WRC1M en FA-WRC1M wel nodig.

 

Groeten, Thijs

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Beste Jan,

 

Als je met meerdere flitsers in een studio wilt gebruiken adviseren wij gebruik te maken van de FA-WRC1M & FA-WRR1. Hiermee kan ideaal de flitsers instellen voor een ideale studio setup. Klik hier voor meer informatie.

 

Groeten, Thijs

 

profile.country.NL.title
Jan-Glas
Ontdekker

Eigenlijk zou ik met één van de RM flitsers op de camera dit ook moeten kunnen lijkt me (ook gezien de Sony info)
Maar krijg ze niet met elkaar comminiceren. Ook mijn Fotografie Coach (beroepsfotograaf) kreeg het niet werkend.

profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Als je de HVL-F45 direct op de camera plaatsen, dan kan deze de HVL-F60 draadloos aansturen. Als je beide flitsers los van de camera gebruikt, dan heb je de FA-WRC1M en FA-WRC1M wel nodig.

 

Groeten, Thijs

profile.country.NL.title
Jan-Glas
Ontdekker

Werkelijk om gek van te worden ik krijg het niet aan de praat de ene flitser met de andere laten communiceren

profile.country.NL.title
Jan-Glas
Ontdekker

heb werkend maar weet eigenlijk niet hoe en waarom