annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony A77ii LCD scherm

profile.country.NL.title
sarah1963
Nieuw

Sony A77ii LCD scherm

Gisteren tijdens het fotograferen stopte het LCD scherm ermee. Heel vervelend, want ik gebruik het scherm veel tijdens het fotograferen. Ik heb de nodige berichten doorgenomen die over problemen gaan met het LCD scherm, maar deze waren voor mij niet voldoende.

Het menu, display, foto's en fotograferen is dus niet meer te zien op het LCD scherm, alleen door de zoeker. Finder in het menu staat op automatisch. Als ik het knopje finder/monitor indruk zie ik dat het scherm zwart wordt en als ik dit knopje weer indruk wordt het scherm grijs, maar er wordt niks getoond. Er zit dus 'nog wel leven' in het LCD scherm, maar er wordt niks meer getoond. Vervelend, maar ik hoop dat iemand weet hoe dit op te lossen is.

Alvast bedankt voor de reactie!

Hartelijke groet,

Sarah

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
suzanne_sony
Lid

 Hi @sarah1963,

 

Bedankt voor je bericht en vervelend om te lezen over je probleem

 

Ik heb het even intern doorgestuurd. Zodra ik een reactie heb ontvangen laat ik dit weten.

 

Met vriendelijke groet, 

Suzanne 

profile.country.NL.title
sarah1963
Nieuw

Dankjewel voor het bericht Suzanne!

Groet,

Sarah

profile.country.NL.title
suzanne_sony
Lid

HI @sarah1963 ,

 

 Kan het zijn dat je het scherm perongeluk hebt uitgezet?

 

Dit kun je checken door in de viewfinder in het menu te kijken naar wat de display instellingen zijn. Deze zou je aan het uit moeten kunnen zetten.

 

Ik hoor graag of het is gelukt. 

 

Met vriendelijke groet,

Suzanne 

profile.country.NL.title
sarah1963
Nieuw

Hallo Suzanne,

Heb gekeken alles aan en uit gezet, helaas is het niet de oplossing. Camera terug gezet op fabrieksinstellingen alles weer gecheckt, ook niet de oplossing. Misschien toch een hickup in de overdracht van cam naar display.

Hartelijke groet,

Sarah