Deel jouw ervaring!
Kan iemand mij zeggen waarom de SEL 55210 in Nederland € 700,01 moet kosten en in Amerika $ 349,99? Dat is veel minder dan de helft.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste frboger,
Bepaalde producten zijn goedkoper, andere producten zijn duurder. In Amerika zijn de simpele dagelijkse boodschappen veel duurder dan in Nederland, maar elektronica is inderdaad goedkoper. Vergis je trouwens niet, vaak komt er nog een "verkoopbelasting" bij de prijs en in Nederland is die automatisch inbegrepen.
De reden zal wel liggen in de invoerrechten die op de producten geheven worden. In Amerika is importeren goedkoper dan in Nederland en daardoor zal de totaalprijs die in de winkel berekend wordt lager uitpakken.
Hopelijk is het je nu wat duidelijker geworden.
Met vriendelijke groet,
Joost van der Mast
Beste frboger,
Bepaalde producten zijn goedkoper, andere producten zijn duurder. In Amerika zijn de simpele dagelijkse boodschappen veel duurder dan in Nederland, maar elektronica is inderdaad goedkoper. Vergis je trouwens niet, vaak komt er nog een "verkoopbelasting" bij de prijs en in Nederland is die automatisch inbegrepen.
De reden zal wel liggen in de invoerrechten die op de producten geheven worden. In Amerika is importeren goedkoper dan in Nederland en daardoor zal de totaalprijs die in de winkel berekend wordt lager uitpakken.
Hopelijk is het je nu wat duidelijker geworden.
Met vriendelijke groet,
Joost van der Mast
Kan u mij zeggen waar die lens voor 700 euro IN VOORRAAD te koop is?
Ik zou mij niet op die prijs baseren, de lens is hier nog niet echt verschenen en de prijs zal rond de 300-350 euro hangen...geen paniek dus!
Ff Google en je hebt de lens voor €299
Welkom,
Om nu nog een lagere prijs te vermelden op een vraag van bijna 2 jaar geleden is toch wel mosterd na de maaltijd.
73's