Deel jouw ervaring!
Wie weet wat deze boodschap betekent in de Playmemorie app store?
Ik heb mij de time-lapse aangeschaft (na veel moeite en opzoekingswerk, geld gestort via mijn account), en toen ik de wifi op mijn camera eindelijk in orde kreeg, krijg ik deze boodschap als ik de app wil installeren.
Ik heb geen geld terug gevraagd, noch heb ik iets geannuleerd.
Als ik de app via computer (en usb kabel) naar mijn camera wil installeren, krijg ik een onbekende fout boodschap.
Wie kan me helpen? (of een link geven naar een echte helpdesk?)
Hi @WhiteFoxx
Zou je eens kunnen proberen wat er gebeurd als je een gratis app wil installeren?
Als dat wel gewoon lukt zou je zou kunnen proberen om de intelligente afstandsbediening die standaard op de camera geinstalleerd is verwijderen en opnieuw te installeren. Vraag me niet waarom maar daarna gaat het installeren van andere apps, ook via WiFi, vaak veel makkelijker. Of het in dit geval de oplossing is kan ik je niet zeggen. Wij zijn geen klantenservice, alleen enthousiaste gebruikers 😉.
Groet!
Antonette