annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PMB for Windows 7 64 bit

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
nmaande
Bezoeker

PMB for Windows 7 64 bit

How can I upgrade  PMB to a version for Windows 7 64 bits? I used it before under Vista 32 bits

Update van de bestaande versie gaat niet, omdat hiervoor tenminste Windows XP SP3 benodigd zou zijn.

Ik heb de vraag ook gesteld aan Sony zelf, maar die verwijzen alleen naar hun website en zeggen, dat ik een en ander daar kan vinden.

Vanaf die website kan ik echter geen nieuwe versie downloaden, alleen de update en die krijg ik niet geinstalleerd.

Message was edited by: nmaande

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_BE.title
Peterke2
Bezoeker
4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
Marc_Jac
Bezoeker

Geachte Hr/Mevr NMaande,


Welkom op het Sony Nederland Forum.

Wij willen u graag verwijzen naar onze support website, http://support.sony-europe.com

Hier kunt u uw modelnummer opgeven en vervolgens kunt u bij downloaden de software downloaden en of u kunt zien welke software u nodig heeft als u op compatibiliteit windows 7 klikt.

 
Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Marc

Sony Medewerker.

profile.country.nl_BE.title
Peterke2
Bezoeker
profile.country.nl_NL.title
maan68
Bezoeker

Hallo,

Het is wel leuk al die verwijzingen naar de downloadmanager, maar helaas werkt deze niet op een windows7 64 bits systeem met alle windowsupdates. Na de download kan je hem opstarten en geeft hij heel snel het uitpakscherm en daarna niets. Na even zoeken de files gevonden om de downloadmanager op te starten (SPUDownloadManagerStarter). Hij laat het begin scherm zien, maar blijft zeuren dat er geen devices zijn aangesloten. Dit terwijl ik netjes de camera HDR-CX550  als drive kan zien in de verkenner.

Frustrerend, maar het is nog steeds niet mogelijk om pmb onder windows7 te installeren.

Groet,

Arno

profile.country.nl_NL.title
kindcats
Bezoeker

Hallo,

Ik las uw vraag betreffende de win 7 64 bit versie.

De link die gepost is om dit op te lossen werkt niet meer.

Heeft u deze link wel kunnen gebruiken om het probleem op te lossen?

Ik kan PMB wel installeren op mijn computer Win 7 64 bit maar bij de initiele opstart gaat het systeem mijn video omgeving inspecteren maar blijft dat eeuwig doen.

Het programma lijkt niet vast te lopen maar blijft gewoon scannen.

Voorheen gebruikte ik PMB op Win XP sp3 en dat werkte prima.

Hopelijk kun je me verder helpen.

Groet,

Eric.