annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Niet vrolijk van service

profile.country.NL.title
Marpie2015
Ontdekker

Niet vrolijk van service

Ik had een probleem bij sony support uitgezet. Het zou worden doorgestuurd naar de " specialisten" IK had geen goede goede overdracht sleuf 2 van mijn Sony A7III naar computer. Inmiddels nieuwe hub en kabel gekocht (80 euro). Bleek toch aan camera te liggen. Net buiten 30 dagen ter reparatie aangeboden waardoor ik geen nieuwe camera heb gekregen. Ik had echter problemen al gemeld binnen 20 dagen. Niemand die mij erop attent maakte kom even langs in de winkel ivm 30 dagen omruil garantie. Helaas ook van jullie specialisten geen antwoord gekregen. Camera is nu ter reparatie. Toestel kwijt voor periode van 4 tot 6 weken. Ik baal hier enorm van.

 

O ja antwoord support:

Wij snappen dat dit vervelend is en wij willen ons excuses bieden voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben

 

Daar werd ik ook niet echt vrolijk van.

0 ANTWOORDEN 0