Deel jouw ervaring!
verwijderd
Bedankt voor je feedback Tjardi. Zal erachter aan gaan waarom je nog niet de ILCE-9 kan registreren.
Gr,
ThomSBNL van Sony
Was bij a6300 ook zo. Die kreeg Ik eerst ook niet geregistreerd.
verwijderd
Sony lijkt vooral een produkt en techniek gedreven bedrijf en minder een klantgericht bedrijf.
Ze ontwikkelen uitstekende produkten die sterk innoverend zijn en verkopen die, maar vanaf dat punt lijken ze de weg kwijt te zijn. Je hebt dan namelijk klanten en die willen soms wat, zoals service of iemand aan de lijn hebben die iets van de eigen produkten snapt.
De oplossing is een expertise helpdesk bemand door mensen die alles weten van video/fotografie branche.
Dat kost echter geld en techniek gedreven producenten geven hier niet graag geld aan uit. Voordat ik het onderwijs ging, heb ik het zo vaak gezien als verkoper. Je doet stikveel moeite om nieuwe klanten binnen te halen en door slechte service lopen ze weg. Er wordt eindeloos veel moeite en geld gestopt in het binnenhalen van klanten en bijna niks in het binnenhouden van klanten. Terwijl dat laatste soms veel goedkoper is.
Wellicht een tikkie minder naar de marketing en een tikkie meer naar de service. De beste marketing is een tevreden klant.
Ze beginnen het wel te leren idd. Ze hebben goed geluisterd naar professionele fotografen en daar flink wat mee gedaan en richten nu voor pros een ECHTE servicedienst op. Dat is niet gratis maar dat hoeft ook niet.
Nu nog meer moeite doen voor de niet pros. Die hebben ook wel eens een probleem dat opgelost moet worden, of een vraag waar ze antwoord op willen hebben.