annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Leren ze 't nou nooit?

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

Leren ze 't nou nooit?

verwijderd

 

 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
ThomSBNL
Lid

Bedankt voor je feedback Tjardi. Zal erachter aan gaan waarom je nog niet de ILCE-9 kan registreren.

 

Gr,

ThomSBNL van Sony

profile.country.NL.title
pieterlj
Lid

Was bij a6300 ook zo. Die kreeg Ik eerst ook niet geregistreerd. 

Sony a6300,Sony 18-200/f3,5-6,3 Sony 35/1,8,Sony 30/3,5,Sony 50/1,8,Samyang 12/f2,Sigma 19/f2,8. Sony A77/Sony 16-50/f2,8/Tamron 70-300/4,5-5,6 vc usd, Sigma 70/f2,8, LA-AE3
profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

verwijderd

profile.country.NL.title
pieterlj
Lid

Sony lijkt vooral een produkt en techniek gedreven bedrijf en minder een klantgericht bedrijf.

 

Ze ontwikkelen uitstekende produkten die sterk innoverend zijn en verkopen die, maar vanaf dat punt lijken ze de weg kwijt te zijn. Je hebt dan namelijk klanten en die willen soms wat, zoals service of iemand aan de lijn hebben die iets van de eigen produkten snapt.

 

De oplossing is een expertise helpdesk bemand door mensen die alles weten van video/fotografie branche.

 

Dat kost echter geld en techniek gedreven producenten geven hier niet graag geld aan uit. Voordat ik het onderwijs ging, heb ik het zo vaak gezien als verkoper. Je doet stikveel moeite om nieuwe klanten binnen te halen en door slechte service lopen ze weg. Er wordt eindeloos veel moeite en geld gestopt in het binnenhalen van klanten en bijna niks in het binnenhouden van klanten. Terwijl dat laatste soms veel goedkoper is.

Wellicht een tikkie minder naar de marketing en een tikkie meer naar de service. De beste marketing is een tevreden klant.

 

Ze beginnen het wel te leren idd. Ze hebben goed geluisterd naar professionele fotografen en daar flink wat mee gedaan en richten nu voor pros een ECHTE servicedienst op. Dat is niet gratis maar dat hoeft ook niet.

 

Nu nog meer moeite doen voor de niet pros. Die hebben ook wel eens een probleem dat opgelost moet worden, of een vraag waar ze antwoord op willen hebben. 

 

 

 

Sony a6300,Sony 18-200/f3,5-6,3 Sony 35/1,8,Sony 30/3,5,Sony 50/1,8,Samyang 12/f2,Sigma 19/f2,8. Sony A77/Sony 16-50/f2,8/Tamron 70-300/4,5-5,6 vc usd, Sigma 70/f2,8, LA-AE3