annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Koppeling A7RM3 met Samsung lukt op geen enkele manier.

profile.country.NL.title
gerbrandy6
Lid

Koppeling A7RM3 met Samsung lukt op geen enkele manier.

Niet via NFC, niet via de QR code en niet via SSID en password. Zowel niet op een Samsung S9+ als een S5.

  1. Via NFC gebeurt er gewoon niets.
  2. Scannen van de code resulteert in dat Imaging Edge Mobile wèl de device ziet maar met de melding "Incorrect password". Er gebeurt verder niets.
  3. Via SSID en password resulteert óók in "Incorrect password", de app probeert nog wèl te connecten maar zegt dan uiteindelijk: "Something came up. The application has cancelled the request to choose a device".

Het is me wel óóit een keer gelukt (weet niet meer hoe), maar heb een reset van de camera gedaan omdat ik de Pwr Save Start Time niet meer werkend kreeg (door andere setting?; werkt nu weer wèl).

Nu lukt het koppelen dus helemaal niet meer.


@Sony, kunnen jullie mij svp helpen?

M.vr.gr.
Lex

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen Lex,

 

Vervelend dat het niet lukt om de camera te koppelen. Ik ga even intern voor je navragen of hier nog specifieke tips voor zijn. 

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Lex,

 

Samsung heeft een optie die “Slimme Netwerk Wissel” heet. Als je die uitzet dan is er grote kans dat het probleem is opgelost. Als dat nog niet helpt, dan zou ik na het uitschakelen van die optie de app even opnieuw installeren.

 

Hopelijk werkt dit!

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
gerbrandy6
Lid

Beste Bibi,

 

Dank voor je reactie. Die optie is het niet, die staat al uit. Omdat dat bij ons op 't werk een gevaarlijke optie is die veel dataverkeer kan genereren buiten de EU. Optie zit overigens verstopt onder "Intelligent Wi-Fi" en heet "Oversch. naar mobiele gegevens".

Ik heb echter in mn telefoon een "oude verbinding" gevonden naar de A7RM III en die gebruikt door daar het password opnieuw in te geven en dat werkte.

Overigens krijg ik met NFC (na wijziging van een setting) nu wèl een reactie op mn telefoon, maar wéér krijg ik een melding van een "Incorrect password". Heb toch zo mijn vraagtekekens bij de stabiliteit van de app, althans voor het verbinding maken.

Maar afijn, issue is voorlopig opgelost. Dank voor je hulp en inspanning.