Deel jouw ervaring!
Niet via NFC, niet via de QR code en niet via SSID en password. Zowel niet op een Samsung S9+ als een S5.
Het is me wel óóit een keer gelukt (weet niet meer hoe), maar heb een reset van de camera gedaan omdat ik de Pwr Save Start Time niet meer werkend kreeg (door andere setting?; werkt nu weer wèl).
Nu lukt het koppelen dus helemaal niet meer.
@Sony, kunnen jullie mij svp helpen?
M.vr.gr.
Lex
Goedemorgen Lex,
Vervelend dat het niet lukt om de camera te koppelen. Ik ga even intern voor je navragen of hier nog specifieke tips voor zijn.
Met vriendelijke groet,
Bibi
Hi Lex,
Samsung heeft een optie die “Slimme Netwerk Wissel” heet. Als je die uitzet dan is er grote kans dat het probleem is opgelost. Als dat nog niet helpt, dan zou ik na het uitschakelen van die optie de app even opnieuw installeren.
Hopelijk werkt dit!
Met vriendelijke groet,
Bibi
Beste Bibi,
Dank voor je reactie. Die optie is het niet, die staat al uit. Omdat dat bij ons op 't werk een gevaarlijke optie is die veel dataverkeer kan genereren buiten de EU. Optie zit overigens verstopt onder "Intelligent Wi-Fi" en heet "Oversch. naar mobiele gegevens".
Ik heb echter in mn telefoon een "oude verbinding" gevonden naar de A7RM III en die gebruikt door daar het password opnieuw in te geven en dat werkte.
Overigens krijg ik met NFC (na wijziging van een setting) nu wèl een reactie op mn telefoon, maar wéér krijg ik een melding van een "Incorrect password". Heb toch zo mijn vraagtekekens bij de stabiliteit van de app, althans voor het verbinding maken.
Maar afijn, issue is voorlopig opgelost. Dank voor je hulp en inspanning.