annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ILCE-7RM3 , A73 Mark III

profile.country.NL.title
firebladex
Lid

ILCE-7RM3 , A73 Mark III

Tot mijn verbazing, kom ik achter dat de A7r III (vergeleken met de A7r II) geen apps kan installeren waardoor ik ook niet gebruik kan maken van de timelapse functionaliteit. Daarnaast is er ook een interval-o-meter. Waardoor ik verplicht ben om een extra afstandsbiediening aan te schaffen... daar gaat dan de voordelen van een compact en klein design als je 2000 extra kabels en appratuur moet meenemen om gebruik te maken van een van de meest gewone dingen in een camera. Triest dat Sony de cultuur van Apple heeft overgenomen. Functionaliteiten weghalen en vervolgens de klant verplichten om 200+ euro uit te geven + batterijen + oplader voor batterijen om een timelapse te schieten terwijl ieder camera van de concurrent (Nikon/Canon) dit standaar heeft!!

Tags (1)
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
BryanR1996
Community Team

Hi firebladex,

 

Welkom binnen de community.

Het klopt inderdaad dat er geen apps meer kunnen worden geinstalleerd. Echter de timelapse functie zit al in de videogedeelte ingebouwd onder de noemer 'quick motion'. 

 

Laat me weten of je er op deze manier uit komt. Zo niet dan hoor ik het graag.

 

Gr Bryan

 

 

profile.country.NL.title
firebladex
Lid

Helaas is de Quick Motion geen timelapse functionaliteit of interval-o-meter. Het gaat om de essentie dat er elke 1-3-5-10-20-30 seconde een foto (RAW) gemaakt wordt om deze vervolgens tot een 4k of 8k video te maken. 

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Inderdaad slordig! (al zie ik het niet als een Apple cultuur..)

 

Misschien dat dit filmpje je (voorlopig) kan helpen? En @BryanR1996, er zal toch wel binnen afzienbare tijd een firmware update komen? 

 

https://www.youtube.com/watch?v=G30XN6NQMs0

 

of

 

https://www.youtube.com/watch?v=7Fwcnk1aHAY

 

grt Sigi

mijn foto's op; 500px en