annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Goede cameratas voor A7 model met 3 lenzen?

profile.country.NL.title
ChantalSloep
Lid

Goede cameratas voor A7 model met 3 lenzen?

Erg benieuwd naar de cameratassen die de gebruikers van dit forum, die in het bezit zijn van een A7-model (of vergelijkbaar), hebben.

 

Zelf ben ik fan van de Lowpro Flipside lijn, heb het 2 en 3 model, maar met de A7 en zn lenzen werkt het niet echt lekker. Het past allemaal net niet goed, komt vooral door de grote dikke lenzen. Erg jammer, want ik vind het heel fijn dat de rits aan de rug-kant van de tas zit, dus geen gevaar voor zakkenrollen.

 

Nu zoek ik dus een rugtas waar een A7-model body in past, met 24-70 lens, groothoeklens en telelens. Met name de tele is een joekel en de 24-70 is ook niet klein. De groothoek valt mee qua formaat. Ik wil ze alledrie mee kunnen nemen 🙂

 

Ook zoek ik nog een goede schoudertas. De tele hoeft hier niet in, de rest wel.

 

Wie heeft er een goede suggestie?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
ThomSBNL
Lid

Hi ChantalSloep,

 

Misschien dat er hier iets voor je tussen staat: http://support.d-imaging.sony.co.jp/www/cscs/accessories/compatibility.php?area=gb&lang=nl&mdl=ILCE-...

 

Groet,

ThomSBNL

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ik heb een Epiphanie schoudertas waar ik een camera + lenzen of twee bodies met lens in meeneem. Roept niet meteen 'cameratas' dat vind ik zelf wel fijn. 

 

De rugtas van Sony heb ik op het moment hier liggen, die vind ik ook verrassend prettig. 

profile.country.NL.title
ChantalSloep
Lid

@ThomSBNL Helaas kan ik geen producten aanklikken om hun eigenschappen, prijs en verkooppunt te achterhalen. Ik krijg een 'page not found' te zien.

 

@Amfion Ik kan in NL/EU geen verkooppunten van Epiphanie vinden, maar ben via het googlen wel bij een mooie Pompidoo uitgekomen. Inderdaad mooie tassen die niet meteen aan een cameratas doen denken, erg handig! Wel een beetje prijzig moet ik zeggen, maar dat is het wel waard denk ik.

 

Die Sony rugtas, weet je ergens een website waar ik de maten, eigenschappen, prijs, etc etc kan zien? Wat vind je zelf zo prettig aan die tas?

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

De Epiphanie heb ik toen bij Rembrandt besteld, geen idee of zij het merk nog voeren.

 

De rugtas is de LCS-BP2 maar ook daarvan durf ik niet te zeggen of die nog in de handel is. 

Hij is nog redelijk compact voor een tas waar veel in past en heeft een goed draagcomfort.