annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

back button focus voor Sony a58

OPGELOST
profile.country.NL.title
ivo0204
Ontdekker

back button focus voor Sony a58

Hallo,

Voor mijn Sony a58 probeer ik mijn 'back button focus' in te stellen maar het lukt me niet. Ik weet dat ik in AF-C modus moet staan en AF on. In het menu zet ik 'AEL met sluiter op UIT' en dan stopt het. Bij 'Funct van AEL knop' loop ik vast......

 

Is er iemand die me kan vertellen wat ik verkeerd doe?

 

Al vast bedankt voor jullie hulp!

 

Gr,

 

ivo

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @ivo0204!

 

Hier heb ik de stappen beschreven https://community.sony.nl/t5/tips-voor-foto-s-en-video-s/back-button-autofocus/m-p/1967236#M208

 

Het is niet dezelfde camera, maar de stappen zijn:

Sluiter loskoppelen van de autofocus 

Een eigen toets instellen voor het starten van de focus (AEL zou een goede keuze zijn) 

Hoop dat het lukt zo!

 

Antonette

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

Hi Ivo, ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar gelukkig hebben @Thijs_H & @Amfion inmiddels ook gereageerd. Ik was toevallig ook net bezig met een reactie, dus bij deze: hier vind je de ondersteuningspagina voor de a58. En hier vind je verschillende artikelen over scherpstellen. Wellicht heb je daar ook nog wat aan. Succes!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Goedemiddag Ivo,

 

Wellicht kan deze instructievideo je verder helpen. Ik ben benieuwd of het nu wel lukt om de Back Button-knop te gebruiken.

 

Groeten,
Thijs

 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @ivo0204!

 

Hier heb ik de stappen beschreven https://community.sony.nl/t5/tips-voor-foto-s-en-video-s/back-button-autofocus/m-p/1967236#M208

 

Het is niet dezelfde camera, maar de stappen zijn:

Sluiter loskoppelen van de autofocus 

Een eigen toets instellen voor het starten van de focus (AEL zou een goede keuze zijn) 

Hoop dat het lukt zo!

 

Antonette

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Nou @Thijs_H dat was bijna simultaan :yahoo:

Anonymous
Niet van toepassing

Hi Ivo, ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar gelukkig hebben @Thijs_H & @Amfion inmiddels ook gereageerd. Ik was toevallig ook net bezig met een reactie, dus bij deze: hier vind je de ondersteuningspagina voor de a58. En hier vind je verschillende artikelen over scherpstellen. Wellicht heb je daar ook nog wat aan. Succes!