annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

A7 II taal veranderen naar Nederlands

OPGELOST
profile.country.NL.title
bartveen
Ontdekker

A7 II taal veranderen naar Nederlands

In het menu zie ik geen nederlands staan. Hoe kan ik de taal instellingen updaten?

3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
ThomSBNL
Lid

Hi bartveen,

 

Bedankt voor je bericht. Ik ben zelf niet bekend met de instellingen van deze camera, maar ik zal het voor je uitzoeken. Ik of een van onze Sony Community Product Experts zal zo snel als mogelijk antwoord proberen te geven. Dankjewel voor je geduld!

 

Groet,

ThomSBNL

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

Hoorde kort geleden van iemand die plannen had om een A9 in Singapore te kopen, dat toestellen

uit dat land, geen Nederlands kenden.

 

Dat zou hier de reden kunnen zijn.

Talen updaten is volgens mij niet mogelijk.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
ThomSBNL
Lid

Hi bartveen,

 

Ik heb het even voor je gecheckt. Tjardi heeft inderdaad gelijk.

Kan het zijn dat je jouw camera in het buitenland hebt gekocht of bij een winkel die in het buitenland inkoopt? Nederlandse modellen zouden namelijk wel gewoon Nederlands als taalinstelling moeten hebben, zie ook hieronder. 

taalinstellinge.png

 

Mocht je inderdaad een niet-Nederlandse camera hebben dan ben ik bang dat het niet mogelijk is om je taalinstellingen naar Nederlands aan te passen.

 

Groet,

ThomSBNL

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
ThomSBNL
Lid

Hi bartveen,

 

Bedankt voor je bericht. Ik ben zelf niet bekend met de instellingen van deze camera, maar ik zal het voor je uitzoeken. Ik of een van onze Sony Community Product Experts zal zo snel als mogelijk antwoord proberen te geven. Dankjewel voor je geduld!

 

Groet,

ThomSBNL

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

Hoorde kort geleden van iemand die plannen had om een A9 in Singapore te kopen, dat toestellen

uit dat land, geen Nederlands kenden.

 

Dat zou hier de reden kunnen zijn.

Talen updaten is volgens mij niet mogelijk.

profile.country.NL.title
ThomSBNL
Lid

Hi bartveen,

 

Ik heb het even voor je gecheckt. Tjardi heeft inderdaad gelijk.

Kan het zijn dat je jouw camera in het buitenland hebt gekocht of bij een winkel die in het buitenland inkoopt? Nederlandse modellen zouden namelijk wel gewoon Nederlands als taalinstelling moeten hebben, zie ook hieronder. 

taalinstellinge.png

 

Mocht je inderdaad een niet-Nederlandse camera hebben dan ben ik bang dat het niet mogelijk is om je taalinstellingen naar Nederlands aan te passen.

 

Groet,

ThomSBNL

profile.country.NL.title
bartveen
Ontdekker

Ik heb de camera bij Rhinocamera.nl gekocht. Lijkt me toch dat het dan Nederlands moet zijn. Ik ga het wel bij ze navragen. Bedankt voor zover.

profile.country.NL.title
martinh123
Lid

Bart het heeft geen zin om contact met Rhinocamera te nemen.

Zoek op Rhinocamera Ervaringen en zoek op 3 sterren hier staat iemand die ervaring hierover heeft.

profile.country.NL.title
ThomSBNL
Lid

Hi Bart,

 

Rhinocamera.nl is inderdaad geen erkende klant van Sony Nederland. Dit betekent dat zij in het buitenland hun camera's inkopen en dan deze online verkopen in Nederland. Het is wel legaal, maar dus geen erkende Sony Nederland dealer wat betekent dat het geen Nederlandse producten zijn en dat het qua garantie ook niet meeloopt met de Nederlandse garantieregeling.

 

Als je in het vervolg wel een camera met Nederlandse instellingen wil, kan je het beste kijken naar de Sony Dealer Locator: https://www.sony.nl/dealerlocator/search of kijken op de 'Waar te Koop' pagina op de desbetreffende Sony Product Pagina op de website. Als laatste kan je ook kijken op websites als www.kieskeurig.nl waar je de camera online kan kopen.

 

Hoop dat dit helpt!

profile.country.NL.title
pieterlj
Lid

Het is een bekend probleem dit. Sommige grijzen  importmodellen hebben geen Nederlandse taal.

Voor veel mensen geen probleem omdat ze Engels kennen of Duits goed genoeg snappen.

Het kan ook anders, iemand van Dyxum had in Japan een camera gekocht en daar was geen enkele andere taal in te stellen dan Japans. En dat was wel echt lastig.

Sony a6300,Sony 18-200/f3,5-6,3 Sony 35/1,8,Sony 30/3,5,Sony 50/1,8,Samyang 12/f2,Sigma 19/f2,8. Sony A77/Sony 16-50/f2,8/Tamron 70-300/4,5-5,6 vc usd, Sigma 70/f2,8, LA-AE3