annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

A6000

profile.country.NL.title
jovdheuvel
Nieuw

A6000

Ik heb een nieuwe A6000 gekocht bij Cameranu. Toen ik deze uitpakte en voor het eerst gebruikte hoefde ik niet (volgens de handleiding wel) de datum en tijd in te voeren. Ook stond de camera op Manual (voor mij geen preobleem) . Ook stond de camera op Manual Focus. En nog een paar gekke instellingen. Wat ik me afvraag, is dat deze camera ook wel nieuw is, en niet al gebruik. De camera ziet er wel nieuw uit en doet het goed. Ik gebruik hem als broekzak camera naast mijn Nikon Z6. Ik lees hier klachten over de ingewikkelde instellingen. Het Menu is perfect ingedeeld en de FN knop werkt ook prettig. Ik ben wel blij dat ik een accu erbij heb gekocht. Die gaat niet lang mee.

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @jovdheuvel en welkom bij de community!

 

Ik denk dat het een legitieme vraag is of je een toestel hebt dat nooit uit de doos geweest is, elk nieuw toestel - en zelfs als de batterij er langere tijd uit is geweest - moet je opnieuw de datum en tijd instellen. Ik zou die vraag terugspelen aan Cameranu. Een extra batterij is inderdaad bij dit toestel een goeie keuze! 

 

Groet,
Antonette