annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

A5100 x 4

profile.country.BE.title
Colorz
Nieuw

A5100 x 4

Hallo, ik probeer hier 4 a5100 camera's met dummybatterijen te voeden via 1 actieve usb hub. (3.5A). Heb een setup gemaakt met elks 10m kabel. Doch krijg ik 1 cam zonder problemen aan, wanneer ik de tweede aanzet, valt deze telkens direct terug uit. Heb ik wss meer amperage nodig ofzo, of een andere oplossing dan een usb hub... ik zit hier ff vast 🤷🤔 

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De externe adapter (AC-PW20) heeft een uitgangs spanning van 7,6V en een vermogen van 20W wat betekend dat er ongeveer 2,6A nodig is.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
Colorz
Nieuw

Bedankt voor het berichtje, sorry vr de late reactie. ondertussen heb ik er een 6A blok (ipv 3,5A) op de usb hub gezet, alle 4 werken ze zonder probleem, behalve als ze alle 4 aan een 10m kabel hangen...dan werken er maar 3, de 4de springt aan en uit...nu dat nog op lossen. het lijkt me dat de 4de net te weinig spanning krijgt door die 10m kabel. als ik hem rechtstreeks aan de hub hang, en de andere 3 aan de 10m kabel naar de hub, werkt ook alles perfect...dus teveel verlies van spanning in de 4de kabel wss...0