annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wat zijn community badges?

profile.country.NL.title
Juliette_H
Lid

Wat zijn community badges?

 

We hebben verschillende badges die je kunt unlocken gedurende jouw reis door onze community! Je kunt bijhouden welke badges je hebt verdiend door je profiel pagina te bezoeken.

 

Momenteel kun je badges verdienen voor:

- posts

- threads

- oplossingen

- Kudos

- wedstrijden

Maar er komen er nog meer aan!

 

communitybadges.png

 

 

Als je een badge verdiend hebt zal deze uitgelicht te vinden zijn op je profiel pagina en zal je e-mailnotificatie krijgen. Helaas zijn badges momenteel niet vertaald in de e-mailnotificaties, maar we werken momenteel aan een oplossing. 

 

Badges die je nog niet verdiend hebt hebben een lichtere kleur zodat je gemakkelijk kunt zien wat je nog moet doen om je nieuwe badge te ontvangen.

 

Happy badge hunting!


Jouw Community Team

Tags (2)
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ja dat was wel een verrassing! En stiekem ga je dan toch bedenken of je al op weg bent naar een volgende badge...  :wink:

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik schiet aardig op!!!

Heb eindelijk weereens van een User mijn antwoord als oplossing gemarkeerd gekregen.

Wel aardig van hem dat hij de moeite neemt om het antwoord te markeren als oplossing.

 

Ben blij dat ik met normaal gebruik van de community niet kan zien wie hoeveel Badges al heeft gescoord.

Als ik eerlijk ben zie ik niet het nut van deze uitbreiding van de community.

 

suc6

73's

 

 

 

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Nou stiekem schijnt dat dus toch wel te werken, dat mensen dan gaan sparen voor een badge. En hoe meer zielen hoe meer vreugd bij de Community natuurlijk!