annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Splinternieuwe Sony Xperia Z

OPGELOST
profile.country.BE.title
Avatar8
Nieuw

Splinternieuwe Sony Xperia Z

Hallo

Ik heb een Sony Xperia Z uit 2013. Ik ben nog steeds tevreden ookal gaat de batterij minder lang mee en wordt een beetje trager bij zware apps.

Ik heb ook een recente gsm, maar die gebruik ik alleen voor het bellen en smsen. 

Ik zocht een refurbished Xperia Z als back-up voor mijn oude (je weet nooit. 8 jaar is héél lang voor een smartphone) en vond een splinternieuwe nooit aangestoken Xperia Z uit 2014.

Mijn vraag is of de batterij of andere componenten ook slijten als de smartphone nooit aan is geweest. Ik wil geen splinternieuwe Xperia Z kopen dat het niet of slechter doet dan de Xperia Z waarmee ik nu deze bericht schrijf. 

Alleen serieuze reacties aub. 

Alvast bedankt. 

 

Junior 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
Avatar8
Nieuw

Ik heb momenteel een Xperia XZ3 (heel tevreden). Ik heb daarvoor ook lang een Z3+ copper gehad, die jammergenoeg de warmte en vochtigheid in Nepal niet heeft overleefd. Ik gebruik(te) ze dagelijks voor bellen, smsen, foto's en video's maken, enz... 
Ik gebruik(te) ze nooit voor social media en andere intrusieve applicaties, die wil ik gescheiden houden van mijn privé telefoonnummer en privé mail. 
Daar heb ik mijn Xperia Z voor. 
Ik vind voor bepaalde taken de Xperia Z gemakkelijker en beter. Zal ook liggen aan het feit dat ik het toestel ondertussen gewoon ben. 

Je kunt het vergelijken met een recente, luxueuze privé wagen (Xperia XZ3) en een oude, betrouwbare firma wagen waarmee je alles kunt doen (Xperia Z). Begrijp je ? 😉

Thnx 






Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Een batterij levert altijd in, zeker als deze langzamerhand is leeggelopen.

Maar waarom wil je bij de Xperia Z blijven.

Denk bijvoorbeeld eens aan de Xperia X.

Een smartphone die tijdens het gebruik mijn hart gewonnen heeft.

Mijn dochter gebruikt hem inmiddels.

Dagelijks gebruik sinds 2017, nooit wat mee gehad.

 

profile.country.BE.title
Avatar8
Nieuw

Ik heb momenteel een Xperia XZ3 (heel tevreden). Ik heb daarvoor ook lang een Z3+ copper gehad, die jammergenoeg de warmte en vochtigheid in Nepal niet heeft overleefd. Ik gebruik(te) ze dagelijks voor bellen, smsen, foto's en video's maken, enz... 
Ik gebruik(te) ze nooit voor social media en andere intrusieve applicaties, die wil ik gescheiden houden van mijn privé telefoonnummer en privé mail. 
Daar heb ik mijn Xperia Z voor. 
Ik vind voor bepaalde taken de Xperia Z gemakkelijker en beter. Zal ook liggen aan het feit dat ik het toestel ondertussen gewoon ben. 

Je kunt het vergelijken met een recente, luxueuze privé wagen (Xperia XZ3) en een oude, betrouwbare firma wagen waarmee je alles kunt doen (Xperia Z). Begrijp je ? 😉

Thnx