annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Pulse

Sony Pulse

Mijn zoon is een groot fan van de PlayStation en in december 2013 kocht hij van zijn zakgeld de beste game Hoofdtelefoon Pulse, die op dat moment verkrijgbaar was! Hij had er precies een half jaar plezier van want er kwamen haarscheurtjes in het plastic van de oorschelpen. Hij ontdekte dat veel meer gebruikers hier problemen mee hebben. We kregen van Sony een totaal nieuw exemplaar en dat ging ook binnen een jaar met dezelfde klachten kapot. Mijn zoon is altijd heel zuinig op zijn spullen en beide hoofdtelefoons zijn nooit gevallen of verkeerd gebruikt. Als je een krantenwijkje hebt duurt het best lang voordat je € 150,- bij elkaar hebt gespaard dus de teleurstelling is nu geweldig groot! Sony geeft namelijk maar 3 maanden garantie op het vervangend exemplaar, of die nou nieuw is of niet. 

Ik begrijp niet hoe je als je jezelf als fabrikant respecteert op een nieuw product maar 3 maanden garantie kan geven. Sony geeft geen enkele respons en wil ook niets weten van deze veel voorkomende klacht, wat wellicht gewoon een productiefout is!

Ook de winkel Create2Fit kan niets voor ons betekenen!

Kortom een erg zuur verhaal voor mijn zoon die met anderhalf jaar geen hoofdtelefoon meer heeft! 

Weet iemand nog raad?

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dit is een PlayStation koptelefoon nietwaar? 

Het is niet ongebruikelijk dat je 3 maanden garantie krijgt op een vervangend model of een reparatie. Zolang Sony niet toegeeft dat het een daadwerkelijk mankement is, zal je niet een oplossing krijgen. 

 

Wat je wel kunt doen is bij de winkel aangeven dat je niet tevreden bent met je aankoop. 
Het product is binnen 2 jaar twee keer stuk gegaan (als ik je goed begrijp). Volgens de Europese wetgeving, moet de winkel garant staan dat jij een deugdelijk product hebt. Ik denk wel dat je voldoende bewijs hebt om aan te tonen dat "deugdelijk" bij jou niet het geval is. 

 

Helpt dat? :slight_smile: