Deel jouw ervaring!
Eind september 2019 nieuwe tv gekocht. Sony KD65AG9. Prachtige tv met heel mooi beeld. Gekocht bij Expert in Wezep. De tv heeft nu al 3 keer storing gehad. Als id de tv aanzet bijvoorbeeld op 1 dan krijg ik geen beeld . Tv blijft hangen . Ik zie wel de info en het zender nummer. Als ik verander naar een ander zender idem dito. Geen beeld, wel info welk kanaal het is. Nu zegt Expert in eerste instantie dat ik de stekker eruit moet trekken, maar dan moet ik eerst een half uur wachten voordat dat mag. Dan doet de tv het wel weer. Bij de tweede keer zei Expert dat ik een nieuwe ci+ module moet kopen. Maar ik heb al een goede met updates en al. Quantis 1.3 De 1.4 is er nog niet. Nu derde keer dat dit gebeurt en ik baal hier ontzettend van. Moet telkens een half uur wachten nadat ik de tv heb uitgezet, om de stroom er een minuut af te halen. Wie kan mij hier verder helpen.
Hoi Willem,
Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt met je televisie.
Hopelijk kan iemand je hierover adviseren anders kun je even contact opnemen met onze Support.
Met vriendelijke groet,
Amal