annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Registratie nieuwe camera

OPGELOST
profile.country.NL.title
HansSt01
Ontdekker

Registratie nieuwe camera

Ik heb begin december een camera gekocht (PXW-Z190) met cashback. Nu na een maand wil ik deze registreren, maar als ik bij Productgegevens de modelnaam typ in het veld kan ik niet verder invullen, alles blijft grijs. Geprobeerd met Safari én Firefox (beiden de nieuwste versies) op macOS 10.5.2 én op iPhone Safari iOS 13.3. 

Wie kan mij hierbij helpen?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
HansSt01
Ontdekker

Dag Bibi,

 

ik heb het ook geprobeerd via de website https://pro.sony/productregistration/ProductRegsPage 

Dat leek te lukken, maar werd na het versturen niet geaccepteerd. De dag erna kreeg ik van deze PrimeSupport een mail waarin de factuur werd gevraagd. Deze opgestuurd en zojuist kreeg ik de mail dat het gelukt was. So far, so good.

Nu de korting van Cashback en Black Friday proberen terug te krijgen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Hans, 

 

Ik heb het zelf even geprobeerd en ik zie dat het niet lukt omdat het model niet in de lijst staat. Ik heb onze webredactie gemaild om te vragen wat hier de reden voor is en of ze het model kunnen toevoegen. Zodra ik meer informatie heb, laat ik het je uiteraard weten.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
HansSt01
Ontdekker

Dag Bibi,

 

ik heb het ook geprobeerd via de website https://pro.sony/productregistration/ProductRegsPage 

Dat leek te lukken, maar werd na het versturen niet geaccepteerd. De dag erna kreeg ik van deze PrimeSupport een mail waarin de factuur werd gevraagd. Deze opgestuurd en zojuist kreeg ik de mail dat het gelukt was. So far, so good.

Nu de korting van Cashback en Black Friday proberen terug te krijgen.