annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

playmemories home geluid loopt niet synchroon na samenvoegen avchd

profile.country.NL.title
erickp
Ontdekker

playmemories home geluid loopt niet synchroon na samenvoegen avchd

Ik gebruik sinds 4 jaar playmemories home voor het bewerken van de avchd beelden van mijn sony hdr-cx330e camera.Sinds een maand of 2 loopt na het samenvoegen het geluid niet meer synchroon.Aan het begin van de film nog wel maar aan het eind niet meer.Weet iemand de oorzaak hiervan ? Als ik de film met mijn camera rechtstreeks op tv afspeel doet hij het wel goed ! Help ! Ik ben wanhopig ! Alvast bedankt.

 

Erick

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste erickp,

Welkom op het forum.

Wanhoop niet, Erick! Er zijn veel experts aanwezig op ons forum en hopelijk kan iemand je hierover meer informatie geven.

Met vriendelijke groet,

Amal

Amal_S
profile.country.NL.title
leonweeda
Nieuw

Ik hoop echt dat iemand zich gaat melden die hier een oplossing voor heeft. Ook ik heb afgelopen 5 jaar gewoon zonder problemen video’s samengevoegd. 

Helaas heb ik nu ook ineens het probleem dat het geluid naarmate de video langer duurt, niet meer synchroon loopt. 

profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Hi Leonweeda,  Wat vervelend het geluid naarmate de video duurt minder synchroom gaat lopen. Kan het zijn dat het geluid en/of video een andere afspeelsnelheid hebben in de videomontage?

Groeten,
Thijs

profile.country.NL.title
erickp
Ontdekker

Heb ik ook.Volgen Sony is het een probleem waar aan gewerkt word.Duurt echter al een half jaar.Nog steeds geen oplossing!
Gr.Erick

Verzonden vanaf mijn Sony Xperia™-smartphone
profile.country.NL.title
erickp
Ontdekker

Hallo Leon,

Is bij jouw het probleem al opgelost ? Bij mij niet ! Ook niet na de laatste update !

Gr.Erick Peter