annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Play Memories Home

OPGELOST
cjmknieps
Ontdekker

Play Memories Home

Heb Play Memories Home al jaren naar volle tevredenheid gebruikt.

Na upgrade naar Windows 10 werkt het programma niet meer.

Gaarne hulp

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
cjmknieps
Ontdekker

Probleem is voor mij opgelost als volgt:

Ik zag in Windows 10 bij:

1) - START

2) - Alle Apps

3) - PlayMemories Home  (kan uitgeklapt worden)

      Initialiseringstool instellingen PlayMemories Home   -   men krijgt dan een scherm  -

      Configuratietool met 4 mogelijkheden: ik heb aangevinkt Standaardinstellingen van programma herstellen

      Nu werkt alles weer als vroeger.

            

              m.vr.groet Cor Knieps.

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Het is een algeheel probleem in Europa blijkt, er wordt vanuit de UK gezegd dat een deinstallatie en daarna opnieuw PMH te installeren PMH mogelijk nu wel weer funcioneerd ondet W10. Het PMH probleem is in onderzoek van Sony Europe.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
cjmknieps
Ontdekker

Probleem is voor mij opgelost als volgt:

Ik zag in Windows 10 bij:

1) - START

2) - Alle Apps

3) - PlayMemories Home  (kan uitgeklapt worden)

      Initialiseringstool instellingen PlayMemories Home   -   men krijgt dan een scherm  -

      Configuratietool met 4 mogelijkheden: ik heb aangevinkt Standaardinstellingen van programma herstellen

      Nu werkt alles weer als vroeger.

            

              m.vr.groet Cor Knieps.

 

beyaert.luc
Nieuw

Ik kan ook mijn foto's niet importeren.  Zelfs na een nieuwe installatie van het programma gaat dit niet.  Dit probleem stel ik nu vast want ik heb nog foto's geimporteerd op 16-08-2016 maar daarna lukt het niet meer.  Wanneer ik naar de softwareprogramma's ga, via instellingen, zie ik naast PMHome de melding "niet beschikbaar"  Kan dit nog geregeld worden???

MichaRiedel
Nieuw

Danke Tipp hat mir geholfen, funktioniert wieder

profile.country.NL.title
wvphotoimagine
Ontdekker

Heb hetzelfde probleem met Windows 10 op mijn desktop. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helaas geeft W10 overal problemen, waarschijnlijk zijn het de driver(s) die ontbreken.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
wvphotoimagine
Ontdekker

Ik heb dit ook geprobeerd maar PlayMemories werkt nog steeds niet na die aanpak met default instellingen herstellen. Steeds krijg ik op mijn camera (DSCRX 100M2.CE3) de mededeling check your connection. Mijn camera is al twee keer voor reparatie bij de technische afdeling geweest eveneens, eerste keer voor uitgebreide vervanging binnenwerk (battery exhausted een hele nieuwe, opgeladen!)  de batterij leeg terug te komen met de camera wel vreemd.  Na de tweede keer werkt de camera wel, de software wil nog steeds niet! Ik heb zo erg weinig plezier aan deze camera. 

profile.country.CH.title
Pablo072007
Ontdekker

Ist es wirklich möglich, dass niemand eine Lösung für das Problem mit PlayMemories hat (inkl. Sony selber)?

Beim Laden der SW kommt die Meldung "Fehler:Merge Module_x86.msi kann nicht gestartet werden (0101-1010-1603). Ich finde es grunsätzlich ein gutes Tool, da ich auch eine Sony Digitalkamera besitze. Wäre sehr froh, wenn jemand eine Lösung hat, die auch wirklich funktioniert. Sony äussert/interessiert dieses Problem anscheinend nicht!? Danke schon jetzt für ein eventuelles "Glücksgefühl"

profile.country.NL.title
wvphotoimagine
Ontdekker

Als je onder de lijst van je programma's kijkt bij Windows 10 (knop linksonder) en naar Playmemories home gaat scroll dan pijltje naar beneden. Ik heb initialiseringstoo en initialiseren opnieuw gedaan en het werkte!