annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix op Sony-producten

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Netflix op Sony-producten

Netflix is benaderbaar via Sony-producten die verbonden zijn aan het internet. De app staat automatisch zichtbaar in het Sony Entertainment Netwerk menu..  Via de SEN-knop op de BRAVIA-afstandsbediening is het netwerk direct toegankelijk. De gebruiker maakt een account aan via netflix.nl. Met de gemaakte login en wachtwoord is de Netflix-applicatie op te starten in het Sony Entertainment Netwerk is het Netflix-aanbod toegankelijk. De abonnementskosten voor Netflix bedragen 7,99 per maand waarbij er op 2 apparaten tegelijkertijd gekeken kan worden. Voor 11,99 per maand kan dat worden uitgebreid naar 4 apparaten. Netflix biedt de eerste maand gratis aan en opzeggen kan elke maand.


Overzicht Sony BRAVIA-modellen De Netflix-app is automatisch beschikbaar op alle Sony BRAVIA-modellen vanaf 2012, inclusief de W9-serie ´EISA Europese TV van het Jaar 2013´ en de tijdens IFA 2013 aangekondigde 65 inch BRAVIA W85. Dit is de grootste Sony Full HD LED-televisie van dit moment.


Let op; dit is een Netflix actie, géén Sony actie. Sony ondersteunt enkel deze actie. Voor alle voorwaarden zie netflix.nl.

 

 

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
14 ANTWOORDEN 14
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Update 25-09-2013

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Op de GoogleTV liep m'n Netflix vast (wilde niet meer streamen)

 

"We’re having trouble playing this title right now. Please try again later or select a different title."

 

Onderstaande was de oplossing:  

In de Settings App, naar Applications, naar de informatie over de Netflix App, daar: 'Force Close' en 'Clear Data'

Vervolgens GoogleTV aan en uit, Netflix App starten, Opnieuw inloggen (wachtwoord opnieuw opgevraagd!), en het doet het weer. 

 

Bron [Engels]: 

https://us.en.kb.sony.com/app/answers/detail/a_id/35649/~/error%3A-we%E2%80%99re-having-trouble-play...

Dapaeda
Nieuw

Sorry expert,

 

Het antwoord is vermoedelijk volledig juist, maar laat iedereen die een tv heeft die niet in de lijst voorkomt volledig in de kou staan - met dank aan Sony.
Mijn KDL-40NX710F is 2 jaar oud, maar modellen uit 2011 wordne niet geüpdated? 
Sorry, ondanks dat de tv verder perfect is - ik koop nooit meer iets van Sony!

profile.country.nl_NL.title
MennoHD
Ontdekker

Is toch niet waar he. dus mijn nederlandse Smart-Tv (2011) is niet up-to-date zoals de huidige smart-tv's van sony? en de modellen in UK wel? Wat is dat voor beleid?

slechte ondersteuning?

barthold1
Nieuw

Heb zelfde tv (KDL-40 NX710) uit 2011 en dus blijkbaar ook geen Netflix mogelijkheden....

Zijn er verder nog mogelijkheden (zonder weer een apparaat kopen)?

rob.vdb
Ontdekker

Heb zelf een KDL-46EX720 van 11-2011.

 

tv heeft € 1.400 gekost en ben niet in de mogelijkheid om netflix via tv te ontvangen????

 

ik ben niet Rockefeller

 

Graag een SW upgrade !!!!!!!!!!!

MaximeVw
Nieuw

Serieus gasten, hoe moelijk kan het zijn om een update door te voeren om voor iedere (smart) tv netflix beschikbaar te maken? 

 

Mijn MK808 android stick van 20 Euro is veel meer SMART en gebruiksvriendelijker dan jullie so called smart tv.

 

Ik heb een KDL40-EX720, maar de volgende wordt zeker een Samsung hoor.

Jullie zijn hier zwaar de trein aan het missen op tv gebied.

 

 

profile.country.BE.title
bedewac
Lid

ik heb een KDL-40NX700 en geen netflix dus. Degoutant, hoop ook op sw update, moet toch kunnen!!  Zoveel reclame voor de opstart (in België) en dan dit...

Iemand ervaring met Google Chomecast? vond ik op het forum ergens...

http://allesovernetflix.nl/google-chromecast-een-goedkope-oplossing-voor-netflix-op-een-hdtv/

 

 

 

 

Timpie13
Ontdekker

Het type van mijn TV is KDL-55EX720 en we hebben ook nog een blu-ray speler van Sony van nog geen 2 jaar oud.  Beiden kunnen geen netflix ontvangen.

 

Ik volg de boodschap op een eerdere post: hoe moeilijk kan het zijn om dit overal beschikbaar te stellen.  Indien Sony dit niet in de komende maanden in orde brengt, is dit het laatste Sony toestel dat ik gekocht heb.  Ik heb altijd Sony gekocht om goede ondersteuning te hebben, maar in deze zaak laten ze ons helemaal in de kou staan.

 

Shame on you Sony!