annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

LUT voor Xperia 1 II

rwezenaar
Nieuw

LUT voor Xperia 1 II

Hi,

 

-- Ik realiseer me dat dit niet het juiste forum is voor de Xperia 1 II, maar ik vermoed dat hier het antwoord eerder gevonden gaat worden dan in de andere fora (Een nederlands forum voor de Xperai 1 II is er niet, gek genoeg). --

 

Ik heb een Xperia 1 II sinds Juni en erg blij met de camera van deze smartphone. Echter, video gemaakt met de CINEMA PRO app heeft een veel grotere color space dan wat gebruikt wordt bij veel social media (whatsapp, facebook, insta, etc). Geel wordt heel lichtgroen, en het beeld is een stuk lichter en platter dan wat er op het scherm van de telefoon wordt gezien. Ik vermoed dat ook sterk dat het LOG footage is. Voor mijn werk gebruik ik Premiere Pro CC en ook daar is het duidelijk dat het hoogstwaarschijnlijk LOG is. Normaliter gebruik ik een LUT om dit soort footage te corrigeren maar voor de Xperia 1 II heb ik nog geen LUT gevonden. Kan iemand mij hierbij helpen ?

 

Bedankt,

 

Rick

 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
EVsony5
Lid

Hi Rick,

 

Welkom op het Sony forum. In het vervolg zou je deze vraag in de algemene discussie kunnen zetten. 

Over het algemeen is het bekend dat Instagram de kwaliteit van foto's verminderd en dat dit te corrigeren is in photoshop. Ik zal intern navragen welke oplossingen er nog meer zijn voor de Xperia. 

 

 

Groeten,

Eva

profile.country.NL.title
harmnld
Bijdrager

Welkom,

 

Ik kom dit tegen:

https://pro.sony/en_ME/technology/professional-video-lut-look-up-table

Kun je daar mee wat je zoekt? Ik heb geen idee wat het is...

 

 

Met vriendelijke groeten
Harm van Beek
profile.country.NL.title
harmnld
Bijdrager

En? Al nieuws??

Met vriendelijke groeten
Harm van Beek