annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

geld terug

profile.country.NL.title
machinst
Ontdekker

geld terug

ik heb in december 2017 een sony tv gekocht hierop kon men als je het formulier online invulde 100 euro terug krijgen dit heb ik gedaan maar tot op heden heb ik niks meer gehoord van sony weet iemand hier iets meer over

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wel de bevestiging gekregen dat de cash back na het invullen/registratie  is goedgekeurd?

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
machinst
Ontdekker

ik heb na de registratie geen bevestiging gekrgen

Anonymous
Niet van toepassing

Hi Machinist, 

 

Vreemd dat je geen reactie hebt ontvangen. Voor zover ik heb meegekregen krijgt men hoe dan ook een reactie per e-mail, ook wanneer het is afgewezen.

 

Je kunt dit het beste bespreken met het promotieteam: sonypromotie@consumercare.info of je kunt bellen naar: 0900 287 276 8 (Let erop dat je toestel en/of provider een 0900 nummer toestaat).

 

Succes!

Arthur

profile.country.NL.title
machinst
Ontdekker

Hallo Arthur,na het antwoord van jou heb ik gelijk een mail gestuurd naar het promotieteam ik kreeg een antwoord dat ze mijn gegevens niet konden vinden en met de mededeling dat de inschrijf termijn inmiddels verlopen was ik heb ze ook verteld dat ik  op 30 dec 2017 het online formulier heb ingevuld ze konden verder niks meer voor mij doen ik vind het een slechte zaak dat mijn gegevens niet meer te achterhalen zijn,ik heb hier een slechte.........van

ik zeg mensen bedankt en ook sony  mvg harrie

Anonymous
Niet van toepassing

Ik was er al bang voor, Harrie. Helaas kan ik daar vanuit mijn positie niets aan veranderen voor je.