annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

foto`wedstrijd`

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

foto`wedstrijd`

hallo allemaal ! 

 

 

 

Ik ben benieuwd wat men vindt van het volgende; 

bij mij in het dorp is een soort `wedstrijd`voor wie de mooiste fotos kan aanleveren bij een winkelier van het dorp tbv een reeks nieuwe ansichtkaarten.,

 

Nu leek me dat in eerste instantie een leuke opdracht waar ik direct wel aan mee zou doen maar vroeg af wat anderen daarvan vinden, gewoon uit nieuwschierigheid...

 

Is het te makkelijk voor de winkelier? er staat -naar mijn weten- niks tegen over.

Ik weet wel dat veel fotografen niet zomaar hun mooie fotos versturen naar derden.

 

Of is het een geweldige actie met jarenlange trots?

 

Ik ben benieuwd.... 

 

gr, Onno

 

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ligt eraan of dat het de plaatselijk winkelier is zonder landelijke commercie keten.

 

73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Als de winkel het echt gaat gebruiken voor commerciële doeleinden, dan is het wel te gemakkelijk vind ik...

 

Anderzijds krijg je misschien een percentje per kaartje dat verkocht wordt? Ik kan me niet voorstellen dat ze een wedstrijd organiseren maar daar echt niets tegenover zouden stellen... :cool:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

...ik heb de desbetreffende winkelier eens een mail gestuurd...

het is namelijk een landelijke keten ja...ik heb naar de voorwaarden etc gevraagd.

 

thanx, ben toch niet de enige met die gedachten 😉 

profile.country.NL.title
albertdros
Bijdrager

altijd heel goed naar de voorwaarden kijken met dit soort wedstrijden. Het is vaak een goedkope manier om aan foto's te komen, en dan moeten de fotografen zich maar 'vereerd' voelen dat hun foto's op een ansichtkaart komen, zonder betaling! 


Niet zo maar aan mee doen dus :slight_smile: Even goed kijken of er netjes wat tegenover staat. 

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

Ik heb antwoord terug, er zit geen enkele voorwaarden aanvast.....ze zeggen zelfs : hoe mooi is het als JOUW foto over de hele wereld gaat..... ! 

 

Zoals ik al zei leek het me superleuk, maar het is wel heel erg makkelijk.......en de betreffende winkelier is geen kleine keten : de Bruna !

Vind het wel raar maar goed... ik doe er dus niet aan mee...erg jammer.

 

bedankt voor jullie mening, was dus niet de enige :grin: 

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

citeer:

Hallo Onno,

Er zijn geen voorwaarden enz. aan verbonden, het is dus geheel vrijblijvend.
Gedachte hierachter is dat er in Zeewolde genoeg mooie plekken zijn die een mooie kaart waard zijn.

En wie anders dan de Zeewoldenaren zelf weten deze plekken te vinden?
Bovendien, een foto van jouzelf die de hele wereld over kan gaan......da's toch pas echt leuk?

 

 

 

das huun reactie :grin: