annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback nog steeds niet in orde

Pixie15
Nieuw

Cashback nog steeds niet in orde

Ik november 2019 kochten wij een Sony Bravia televisie. Een dikken maand later brachten we alles in orde om de cashback te krijgen. Het duurde lang eer ik antwoord kreeg, maar alles bleek dan toch in orde. Half maart 2020 krijg ik bericht dat de 300€ gestort is op onze rekening. Het geld verschijnt niet. Nog maar eens klantendienst. Heel vriendelijk en behulpzaam, maar het probleem raakt niet opgelost. Nu krijg ik een mail met een soort betaalbevestiging. Volgens jullie is het bedrag gestort. Mijn rekening voor de zoveelste keer in detail overlopen, maar op geen enkel moment dit jaar is daar 300€ op gestort. Waarom raakt dit niet opgelost? Hoe moet ik bewijzen dat het niet gestort is zonder mijn privacy te schenden? Waar kan ik terecht voor een echte oplossing. Ik heb er al behoorlijk wat energie ingestoken en ik begin me behoorlijk te ergeren...

3 ANTWOORDEN 3
Pixie15
Nieuw

Het gaat over case XXXXXXXXX

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Stuur een PM naar @Bibi_Sony met het rekeningnummer wat je denk heb ingevult om de cashback erop te ontvangen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

@Pixie15 ik heb het casenummer verborgen. Het is verstandiger om dit privé te houden. Je kunt dit nummer wel vermelden in de PM naar @Bibi_Sony