Deel jouw ervaring!
iemand een idee, ik heb een pay en go kaart en als ik intyp *123*# dan
krijg ik de belwaarde in het chinees iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen ?
Hi Drek,
Neem aan dat dit over een Xperia telefoon gaat? Kun je vertellen welk model je precies hebt?
En ik neem aan dat je prepaid gebruikt?
Ik kan je er zelf helaas niet mee helpen, maar wellicht dat een ander forumlid weet hoe je dit op kan lossen. Deze info leek me wel noodzakelijk alleen om te vermelden eerst
k zal het is nakijken heb hem niet bij me
Welkom op het forum drek123!
Heb je proximus als mobiele operator? ("pay & go" is een product van proximus)
Vaak hebben mobiele operatoren ook een app om je belwaarde te checken, is handig en snel maar je hebt wel wi-fi of 3g/4g nodig. In geval van proximus is dat "hello" app geloof ik.
ok bedankt, maar zoals je zegt dan heb je wifi nodig en die is niet altijd beschikbaar ,
als er geen andere oplossing bestaat zal het zo moeten,
maar zou het vreemd vinden moest hier geen oplossing voor bestaan.
Pvrovider is Mobistar
alvast bedankt
Ik dacht wel dat ik *123*# herkende, heb vroeger ook Mobistar gehad
De app van Mobistar heet trouwens "MyMobistar", maar dat had je ondertussen waarschijnlijk zelf ook gevonden
De opdracht *123*# heeft geen enkele Xperia, ofdat het nu een Sony Tablet of een Sony Smartfoon is.
Een wifi verbinding is ook niet nodig, de opdracht wordt verstuurd en aangevraagd via het inbel netwerk.
Deze opdracht is GSM-provider afhankelijk, dus met andere woorden zoek eens op het forum of community van je GSM-provider.
73's
nu dit commando *123*# heeft altijd gewerkt op de vorige gsm deze is pas aangekocht en het commando
moet nu ook werken want je krijgt wel degelijk antwoord maar in het chinees het model nummer is
D2203 build nummer 18.4.C.1.26
De D2203 is dus een Sony Xperia E3 met de software versie 18.4.C.1.26.
De laatste verbeterde software versie is 18.4.C.1.29, dus m.a.w. je E3 moet zoizo worden geupdate.
Meer info: http://support.sonymobile.com/nl/xperiae3/software/
Het kan ook zijn dat er op de E3 de speciale software van de provider is geinstalleerd, dan ben je afhankelijk van je provider.
Als ik je een raad mag geven?
Zoja, ga langs bij de winkel waar je de E3 of de SIM-kaart heeft aangeschaft.
suc6,
73's