Deel jouw ervaring!
Message was edited by: breedBenR
En dat was het dan! Wij zijn ruim 2 jaar verder en er is nog geen mogelijkheid voor een Android upgrade aangeboden. Ik heb eerder gevraagd of er inderdaad een upgrade komt, maar Sony zwijgt in alle talen .. geen enkel reactie op mijn vraag ....
Om de 5 minuten krijg ik het bericht op mijn scherm ...' Het proces android.proces.media is gestopt. '
Hallo John,
Inderdaad vervelend dat de beloofde update er nooit is gekomen, de reden hierachter is ook onbekend. Op een upgrade hoef je dus niet meer te wachten...
Als je zo vaak deze foutmelding krijgt, dan zou ik zonder twijfel een factory reset doen...of had je dat al gedaan?
Alle apps laten updaten zou ik ook aanraden. (voor je factory reset doet) Heb ook ooit met dergelijk probleem gezeten, maar met het updaten van de apps (in play store) is het probleem verdwenen.
Als je factory reset doet en het probleem verschijnt opnieuw, probeer te kijken wanneer (of na welke installatie van een app) het probleem verschijnt.
Hier staat vanaf 2012 de Android versie 4.0.3 release 5a op de Tablet S.
73's
Inderdaad de 4.0.3 is wel gereleased, maar ik veronderstelde dat 4.1 bedoeld werd door John.
Immers werd de 4.1 wel halvelings aangekondigd, maar nooit vrijgegeven.
De versie van Hans Klis (zoals ook vermeld in het bericht) is natuurlijk al lang beschikbaar.
Van wikipedia: The Sony Tablet S was confirmed for an update to Android 4.1 Jelly Bean, which would have arrived in February 2013. However, the Jelly Bean 4.1 update was unofficially cancelled when Sony posted (and later removed) in their community message board stating "we do not have a roadmap to release the Jelly Bean update for the 1st Generation Tablet (Sony Tablet S)."