annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Zwarte vlekken op/in beeldscherm

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
deeshdtv
Bezoeker

Zwarte vlekken op/in beeldscherm

Hallo, wij hebben op of in? in tv scherm zwarte brede vegen die niet wegte poetsen zijn.
Heb al met een microvezel doekje geprobeerd maar dat heeft niet geholpen.
Als ik google op zwarte vlekken komt backlightbleeding of clouding termen veel voor en de omschrijving lijkt veel op het mankement van onze tv scherm. (tv gekocht in mei 2008)
Hoop dat jullie een oplossing weten. 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Hallo,

Ik weet niet of u een extra garantie certificaat heeft van Sony of bij de winkel maar ik zou als ik u was even langs gaan bij de winkel of bij een autorized service partner van Sony zelf.

Die vind u hieronder:

http://support.sony-europe.com/repair/ASC/ASC.aspx?site=odw_nl_NL

Succes,

Greetz,

Ghost

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Hallo,

Ik weet niet of u een extra garantie certificaat heeft van Sony of bij de winkel maar ik zou als ik u was even langs gaan bij de winkel of bij een autorized service partner van Sony zelf.

Die vind u hieronder:

http://support.sony-europe.com/repair/ASC/ASC.aspx?site=odw_nl_NL

Succes,

Greetz,

Ghost

profile.country.nl_NL.title
deeshdtv
Bezoeker

Dank je, Ghost.

Wij hebben helaas geen extra garantiecertificaat, maar gaan zeker contact opnemen n.a.v. jouw link. Voor ons zit Almelo dan het dichtst in de buurt. Heel erg bedankt voor je reactie. Desiree

Pcrene
Nieuw

Hallo alle,

 

 

wie weet  weet hier iemand raad.

 

op 4 april vorig jaar kocht ik de bravia 65x9005a, perfect beeld en echt een lust om te kijken. Helaas na 4 maanden 4x knipperende led, niet meer te reparen. Perfect service na 3 weken toestel vervangen door 9005B. Vanaf het begin af aan keeg ik het beeld niet hetzelfde als de 9005a. Afgelopen december zag ik donkere vegen op het scherm. Dus goed poetsen maar de banaanvormige vlekken bleven. In februari 2015 aangemeld als klacht /storing. Na een bezoek van een monteur kreeg ik na een paar dagen te horen dat dit een normale situatie was.

afgedaan dus, toestel nog geen jaar oud. Bij druk beeld of donker is er niks fouts te zien maar bij grote vlakken van een lichte kleur zie je het goed zeker als het beeld naar links of rechts het beeld uitschuift. Mijn kijk plezier is over en overweeg hem nu op marktplaats te zetten. Zoals ik er nu over denk... Nooit geen Sony meer terwijl ik een echte fan was. Niet de overdreven kleuren van Samsum maar mooi natuurlijk..

 

helaas 3999 euro naar de kl........

 

Rene