annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Video Sony Xperia S afspelen op Sony Bravia 46Z5500

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
rehoman
Bezoeker

Video Sony Xperia S afspelen op Sony Bravia 46Z5500

Sinds kort ben ik het bezit van een Sony Xperia S. Deze smartphone heeft de mogelijk om videocontent te pushen naar een tv, in mijn geval de Sony 46Z5500. Waarbij dit wel lukt op mijn andere tv (Samsung led tv), blijkt dit niet mogelijk op de Bravia tv. Op mijn Xperia krijg ik de melding " Kan media niet weergeven. De bestandindeling wordt niet ondersteund". Hierbij heb ik verschillende soorten codecs geprobeerd (divx, mkv, avi, ed.). Ook de mogelijkheid om te pullen lukt niet. Als ik in de XMB van de Bravia kijk, zie ik bij video niet mijn Xperia verschijnen.

Overigens is het wel mogelijk om foto''s en muziek te pushen en te pullen. Dit werkt prima.

Films streamen vanaf de PC naar de Bravia levert ook geen problemen op.

Wie heeft er voor mij een oplossing om bovenstaand probleem te verhelpen?

Alvast dank.

rehoman

Message was edited by: -Tycho-

Naam gewijzigd om gebruikersprivacy te beschermen

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

direct naar de 46Z5500 pushen gaat niet lukken. Alleen de 2011 (en latere) modellen van Bravia kunnen dit.

Bij jouw TV moet je er een mediabox oid tussen zetten.

Pullen van een Sony Xperia S kan wel, maar dan moet je een DLNA-server app op je Xperia draaien. Zelfde verhaal als voor bijvoorbeeld voor pullen van een tablet. Webcontent zal niet gaan, videobestanden in de juiste codec wel.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
rehoman
Bezoeker

Bedankt voor het antwoord. E.e.a. is mij nu duidelijk!

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

direct naar de 46Z5500 pushen gaat niet lukken. Alleen de 2011 (en latere) modellen van Bravia kunnen dit.

Bij jouw TV moet je er een mediabox oid tussen zetten.

Pullen van een Sony Xperia S kan wel, maar dan moet je een DLNA-server app op je Xperia draaien. Zelfde verhaal als voor bijvoorbeeld voor pullen van een tablet. Webcontent zal niet gaan, videobestanden in de juiste codec wel.