annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

tv ziet pc; pc ziet tv niet

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
pvdh63
Bezoeker

tv ziet pc; pc ziet tv niet

Hoe is het mogelijk dat ik vanaf mijn tv een film kan vinden op mijn pc en deze vanaf mijn tv kan starten en dat het andersom niet kan. Vanaf mijn pc kan ik, sinds kort, niet meer de opdracht geven om een film af te spelen op de tv. Eerst staat er (na de keuze afspelen met Bravia KDL 37EX720) "verbinding maken met netwerkapparaat" en na een halve minuut "het apparaat reageert niet".

Vreemd nietwaar?

Oplossingen zie ik graag tegemoet.

Alvast bedankt

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

kan je uit het lijstje externe apparaten op je pc, de tv een keer verwijderen...

vervolgens pc uit zetten, tv aan zetten, pc opstarten en opnieuw de tv laten ontdekken...

misschien is een nieuwe handshake nodig, omdat tv update gekregen heeft??

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

firewall of virussoftware onlangs geupdate?

profile.country.nl_NL.title
pvdh63
Bezoeker

Dank je voor je antwoord! O

Ook bij het uitschakelen van de firewall en antivirus lukt het niet om connectie te krijgen met de tv vanaf mijn pc.

Het vreemde is dat het wel lukt om vanaf mijn tv met mijn pc connectie te krijgen en films of muziek te starten.

Iemand anders nog een idee??

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

kan je uit het lijstje externe apparaten op je pc, de tv een keer verwijderen...

vervolgens pc uit zetten, tv aan zetten, pc opstarten en opnieuw de tv laten ontdekken...

misschien is een nieuwe handshake nodig, omdat tv update gekregen heeft??

profile.country.nl_NL.title
pvdh63
Bezoeker

Dag breedBenR, ik ga het in de loop van deze week proberen en laat het op het forum weten.

Bedankt voor het meedenken

profile.country.nl_NL.title
pvdh63
Bezoeker

Het werkt. Bedankt!