annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

tv al 5 keer kapot binnen een jaar

kiemmy
Nieuw

tv al 5 keer kapot binnen een jaar

Goede middag , ik heb een klein probleem en hoop dat dit snel geholpen kan worden want anders ga ik veder stappen onder nemen.. ik heb vorige jaar januari een Sony tv gekocht en is nu al 5 keer voor iemand langs gekomen omdat hy niet werkt of kopt is en ben er nu een beetje klaar mee en zou graag een duidelijke oplossing willen er is al 5 keer iets aan gedaan de ene keer is het de software de andere keermoeder bordt en nu weer de mountbord zo blijven aan de gang elke keer is er wel iets aan de hand en ben een beetje klaar met de reparatie heb gewoon geen vertrouwen hier meer in en zou graag zo snel mogelijk een goedeopoplossing willen zien.. het gaat om een Sony bravia tv merk kdl65 w855abaep. Ik heb alle papieren ook dat er iemand al 5 keer geweest is en zou graag een oplossing willen .. vriendelijke groet kim
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je verhaal is niet heel makkelijk te volgen. Punctuatie zou helpen! 

 

Kan je aangeven wie er is langsgekomen? Heb je Sony's klantenservice gebeld en daar is een monteur van langs geweest? 

Bij welke winkel heb je de TV gekocht? Je hebt daar namelijk garantie en zij handelen dit voor je af. 

 

En, wat voor issue heb je met je toestel precies? Kun je het probleem omschrijven? 

kiemmy
Nieuw

goede middag ,

 

op een telefoon werken de punten niet duidelijk sorry hier voor.

 

Er is al 4keer een jonge man van het bedrijf ce repair services geweest.

Ja ik heb sony klanteservice vandaag gebeld en hun zouden me een mail sturen met de voorwarden en dan zou ik een afspraak kunnen maken maar ik heb nog geen mail gehad en denk dat ze me mail adres niet goed hebben genoteerd naar mij idee .

Ze wouden een monteur langs sturen maar ik kan me nog niet aan melden.

Alleen is mij vraag wat kan die monteur nu doen.

ik heb er geen vertrouwen meer in de tv en denk het kan nu wel weer gemaakt worden maar kan nog keer weer iets anders gbeuren. en ik wil eigenlijk geen reparatie meer want zo blijft het aan de gang ben er al een beetje klaar mee.

ik heb de tv bij media markt gekocht maar die willen ons niet helpen en hebben ons weg gestuurd .. we zijn nu al 4keer van de media markt eigenlijk weg gestuurd want hun kunnen ons niet helpen.

ze hebben aan gegeven er moet 3 keer echt iets hards vervangen worden.

we hebben de tv eind januari 2014 gekocht.

28-05-2014 hebben ze ons tv gereset en hebben ze een softwar uptodate gedaan.

05-11-2014 hebben ze weer een software uptodate gedaan.

11-11-2014 hebben ze een mountboard vervangen .

23-02-2015 moeten ze een moederboard vervangen worden.

maar de monteur geeft geen garanti dat dan de probleem verholpen is hy vermoet alleen dat het dan verholpen is maar eerlijk gezegt heb ik geen zin meer in een reparatie elke keer is er  wel iets anders aan de hand .

dan gaat de tv zelf aan en dan weer uit . de wifi en youtup  niet. ik zou graag een oplossing willen want dit gaat zo lang niet veder.  de papieren met bewijzen kan ik eventeeul opsturen naar julli toe al bewijz vriendelijk groet kim

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Heeft de monteur de laatste keer ook niet de firmware geupdate?

Er is tenslotte sinds begin februari een nieuwe firmware online.

Het toestel geeft dit tenslotte zelf aan, alleen de gebruiker moet dit bevestigen met ja.

Het lijkt mij trouwens de verantwoordelijkheid van de gebruiker om de firmware up-to-date te houden, en niet van een monteur, je gebruik tenslotte youtube zo te lezen.

 

Wel vreemd de service van MM om je al die keren niet te woord te staan, zij zijn tenslotte verantwoordelijk qua garantie.

 

suc6,

73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!