annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

3D bril voor sony hx750 46 inch

profile.country.nl_NL.title
Zerokewl
Lid

3D bril voor sony hx750 46 inch

 Waarom zijn deze niet meer leverbaar ?

 

Zo wel br250 als br750 is nergens meer te koop en er is geen alternatief, ik heb extra paar brillen nodig :expressionless:

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Waarschijnlijk omdat het toestel ook al een tijd niet meer leverbaar is. Brillen worden niet meer geproduceerd als de productie van het toestel ophoudt. 

 

Maar dat betekent niet dat er geen alternatieven zijn. Met Google kwam ik deze tegen:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Universal-3D-Glasses-F-SONY-KDL-HX723-HX725-HX729-HX750-HX800-HX810-HX820-...

 

 

profile.country.nl_NL.title
Zerokewl
Lid

Daar heb ik hellaas niks aan, hoezo van de markt dat wil nog niet zeggen dat support direct moet droppen, valt me echt tegen van sony dat ze nu spontaan anti 3D opstellen van bekijk het maar, serieus waar slaat dit op ik heb tv nog niet eens 2 jaar en bam brillen niet meer beschikbaar ?

 

Komop zeg als mijn tv model 5 jaar oud was oke maar 2 jaar ?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Waarom heb je niks aan de optie hierboven? Dat zijn compatiebele brillen en werken dus met jouw toestel. 

 

Het toestel is 3 jaar oud nu, dus niet heel vreemd dat deze niet meer in de winkels ligt. De randapparatuur zal niet meer verkocht worden als het toestel niet meer te krijgen is. 

 

Er zijn volgens mij gewoon alternatieven te vinden online. 
Zo kwam ik ook deze tegen 3D Bril

 

Of deze: Officiële bril

En anders deze: Andere officiële bril

 

Mocht je zelf willen zoeken, dit zijn alle compatiebele brillen vanuit Sony: TDG-BR750, BR250, BR200, BR100, BR50

Er zijn ook goedkopere alternatieven voor de active shutter brillen te vinden.