annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Screen Mirroring

OPGELOST
runijla56
Ontdekker

Screen Mirroring

Toestel KD-49X8307C. Bij aanschaf wifi via modem Ubee EVW3200. Screen Mirroring geen probleem. Nu een TP-Link AC1200 router gekoppeld aan moden. Alle toestellen en telefoons gekoppeld aan netwerk TP-Link AC1200. Telefoon herkent de televisie niet meer. Oplossing?

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Geen enkel probleem hier met het casten van een  YouTube filmpje vanaf de telefoon naar de X8509c, zzoals je ook al had in de oude situatie.

 

Zit het draadloze thuisnetwerk wel in dezelfde IP-range als de X8307c?

bijv.

 - X8307c 192.168.001.011

 - Telefoon 192.168.001.015

Alleen de laatste 3 cijfer moeten afwijken van elkaar, dit kan een getal zijn tussen 1 en 255.

 

73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Die techniek is inderdaad casting van Google. 


Probeer even in de YouTube app handmatig de telefoon te pairen. Daar is een optie voor. 
Kan ook helpen om je account in te loggen van Google in de app (als ie dat niet al overneemt van de TV instellingen). 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Wat bedoel je percies met screen mirroring?

Gaat dit niet via WiFi-direct?

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
runijla56
Ontdekker

Sony EU support geeft op hun site aan:

 

Wi-Fi Direct kan zelf niet worden gebruikt om Screen Mirroring uit te voeren. Het is niet hetzelfde als de Miracast -technologie die wordt gebruikt voor Screen Mirroring.

 

Wanneer ik op mijn smarttelefoon een youtube filmpje afspeel en ik klikte op onderstaande button dan kreeg ik voorheen (met alleen Ubee modem) het filmpje op mijn televisie te zien.

 

Mirroring.jpg

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Geen enkel probleem hier met het casten van een  YouTube filmpje vanaf de telefoon naar de X8509c, zzoals je ook al had in de oude situatie.

 

Zit het draadloze thuisnetwerk wel in dezelfde IP-range als de X8307c?

bijv.

 - X8307c 192.168.001.011

 - Telefoon 192.168.001.015

Alleen de laatste 3 cijfer moeten afwijken van elkaar, dit kan een getal zijn tussen 1 en 255.

 

73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Die techniek is inderdaad casting van Google. 


Probeer even in de YouTube app handmatig de telefoon te pairen. Daar is een optie voor. 
Kan ook helpen om je account in te loggen van Google in de app (als ie dat niet al overneemt van de TV instellingen).