annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Knipperend stand-by lampje KDL-40E5500

profile.country.BE.title
tovanpo68
Ontdekker

Knipperend stand-by lampje KDL-40E5500

Sinds kort als men lcd in stand-by staat knipperd het stand-by lampje 10X, wat betekend deze foutcode?

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.nl_NL.title
Roel_C
Bezoeker

Beste,

Dit is een foutcode die de tv genereert die duidt op de digitale software. Als de huidige software-versie van uw lcd-tv >=PKG1.570 is (als volgt te controleren: toestel in digitaal-modus ->  options en dan onderaan staat systeem-info), dan kunt U zelf uw lcd-tv updaten. Bij deze een link: http://www.sony.nl/support/nl/product/KDL-40E5500/downloads/FW_Bravia1741EA Indien de software-versie

Indien uw lcd-tv redelijk up-to-date zou zijn zou het probleem na een harde reset (dus stekker uit stopcontact voor aantal minuten) verdwenen moeten zijn.

Mvg Roel

Message was edited by: Roel_C

Message was edited by: Roel_C

profile.country.BE.title
tovanpo68
Ontdekker

Hoi, Roel,

De software heeft update gehad en is versie 1.750EA,  ook heb ik de stekker enkele minuten uitgetrokken maar spijtig genoeg blijfft het lampj ede 10X knipperen.

Wat kan ik nu nog doen?

Alvast merci!

profile.country.nl_BE.title
58997237
Bezoeker

Dag,

Ik heb dat ook op mijn KDL-40W5500, vroeger had ik dat niet en had ik de versie daarvoor, maar sinds ik een update gedaan heb naar 1.750EA heb ik dat regelmatig, het is wel alzo dat het niet alledagen is en alleen doet hij het maar als die in standby sta, ik kan die dan gewoon terug aanleggen en alles werkt normaal.

Ik heb een mail verstuurd naar sony, maar ik heb nog niets terug gekregen, is al een week geleden.

Het is nu wel alzo dat er nu terug een oude update staat, maar we kunnen dat er niet op zetten omdat het versies lager zijn, kunnen ze die goede versie eens terug zetten met een versie hoger dan 1.750EA zo kunnen wij dat terug zetten?

Wat staat er ons te doen, of komt er een nieuwe versie uit dat dit opgelost gaat zijn?

Ik dank u

Message was edited by: 58997237

Message was edited by: 58997237

profile.country.BE.title
tovanpo68
Ontdekker

Ik heb vanwille deze melding de update gedaan, ik had het met de vorige versie ook.  Bij mij is het altijd dat het lampje knipperd als de tv in stand-by staat.

Sony heeft er deze week uit gelegen met de online hulp.

Ik heb een herstelling aan huis gevraagd, als dit toch een software melding is had ik het toch graag opgelost gehad.

profile.country.BE.title
tovanpo68
Ontdekker

Hoi,

Ik heb  de tv terug naar de fabrieksinstelling gabracht na ik de update heb gedaan, hiermee is de foutmelding gestopt.

freschee2
Nieuw

Tv valt uit stand by lampje knippert 4x na enige tijd (1 a 2 seconden) weer 4x enz

Hoe dit te verhelpen?

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Jammer dat je met dit oudje (2006) een probleem nu hebt. Wat ik kan vinden m.b.t. 4x knipperenc is dat er een "Balancer error" voordoet. Ben bang dat dit niet zo 123 op te lossen is.

 

sterkte ermee,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!